Onder de gemiddelde snelheid rijden?‍

Ik erger me suf de laatste tijd op de weg lijkt of knipperlichten niet meer bestaan...op de N3 weg waar ik vaak rijd rijden ze 70 per uur waar 100 is toegestaan tot overmaat van ramp gaat deze over naar 80km pu en gooien ze hem vol in de ankers in plaats van gas terug te nemen‍ het wordt nog erger aangezien er langzaam verkeer over de brug kan/mag rijden op de N3 dus tractoren en zelfs een brom mobiel met 40 per uur die midden in de spits ineens opduikt terwijl je met 80 aankomt levens gevaarlijk reed hem bijna er boven op...tel daarbij op dat als je wilt invoegen 90%je er amper tussen laat door op te schuiven en ik zit tegen het plafond...
Weet je hoe dat komt? Er is een te hoog percentage aan ouderen / bejaarden
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK 
Ik denk eerder aan een veel te hoog percentage aan mobieltjes.
Ook dat, en petjes, harde muziek, asociaal rijgedrag... Ik zie het dagelijks. Levensgevaarlijk. Zij zien het pas in als het gruwelijk mis gaat en daarna zielig doen op een nieuwssite. Of ze zien het helemaal niet en rijden zichzelf de vernieling in.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
En nemen dan misschien wel een onschuldig persoon mee. :(
Dat is het voornaamste. Dat ze zichzelf de vernieling in helpen kan mij nog niet zoveel schelen maar dat ze een ander meenemen hierin vind ik altijd wel een kwalijke zaak. Gister nog weer een Golfje 6 met een petje achterste voren achter t stuur. Volledig gefixeerd op de "middenconsole" van de auto....
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
En nemen dan misschien wel een onschuldig persoon mee. :(
Ongetwijfeld! Verschrikkelijk inderdaad. En zij komen er vaak ook nog met een lage straf vanaf, terwijl de het slactoffer er wellicht ernstig blijvend letsel aan overhoud, dus levenslang. En dan heb ik het er nog niet over de nabestaanden wie levenslang hebben als zij een dierbare verliezen.

Dat is het voornaamste. Dat ze zichzelf de vernieling in helpen kan mij nog niet zoveel schelen maar dat ze een ander meenemen hierin vind ik altijd wel een kwalijke zaak. Gister nog weer een Golfje 6 met een petje achterste voren achter t stuur. Volledig gefixeerd op de "middenconsole" van de auto....
Altijd die Golfjes en altijd een telefoon vast tijdens het rijden. Pislink word ik er van.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ongetwijfeld! Verschrikkelijk inderdaad. En zij komen er vaak ook nog met een lage straf vanaf, terwijl de het slactoffer er wellicht ernstig blijvend letsel aan overhoud, dus levenslang. En dan heb ik het er nog niet over de nabestaanden wie levenslang hebben als zij een dierbare verliezen.


Altijd die Golfjes en altijd een telefoon vast tijdens het rijden. Pislink word ik er van.
tikkie tegen de bumpert en dan vrolijk vertellen dat golfje uitweek en jou tegen de voorbumper reed:smilingimp:
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Vroeger, zeg zo'n 25 jaar geleden waren het voornamelijk ouderen (70+) die als een natte krant reden, nu zie ik evenveel jongeren (20-30 jr) evengoed als een natte krant rijden, dat word ze dan ook aangeleerd, je hoeft maar te kijken naar de rijlessen.
De meeste bestuurders van auto's denken dat 80 op de teller ook 80 in werkelijkheid is, laat staan dat die verkeersophouders 70 op de teller rijden, dan rijden ze in feite maar 65.
Hoogst irritant maar je doet er vrij weinig aan, het is namelijk ook wel het gevolg van een overvol landje met hele truttige bestuurders/politici.
 
Volkswagen  Polo  1043cc 
Vroeger, zeg zo'n 25 jaar geleden waren het voornamelijk ouderen (70+) die als een natte krant reden, nu zie ik evenveel jongeren (20-30 jr) evengoed als een natte krant rijden, dat word ze dan ook aangeleerd, je hoeft maar te kijken naar de rijlessen.
De meeste bestuurders van auto's denken dat 80 op de teller ook 80 in werkelijkheid is, laat staan dat die verkeersophouders 70 op de teller rijden, dan rijden ze in feite maar 65.
Hoogst irritant maar je doet er vrij weinig aan, het is namelijk ook wel het gevolg van een overvol landje met hele truttige bestuurders/politici.
Ik reed toevallig laatst naast een ID3 en kon meekijken op het dashboard. Zelf reed ik volgens de teller 120 en precies even hard als de ID3 op wiens teller vrolijk 110 stond... Ik weet dat de Slowda ongeveer 5km afwijking heeft tov GPS en vraag mij dan ook oprecht af of huidige tellers nog altijd een bewust percentage afwijkingen hebben zoals dit vroeger wel het geval was.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Vandaag met een gangetje van 95 naar m'n werk gereden omdat het verkeer niet sneller toeliet. Met een aangename 4.1L/100km aangekomen. Moet zeggen, dat is ook niet verkeerd haha
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Waar ik echt pislink van kan worden: ik rij dan uiteraard harder dan de rechterbaan, dan zie ik het al aankomen een auto die 5 kilometer harder rijdt dan de vrachtwagen voor hem en ik kom dan links inhalend, gooien ze hem ervoor en dan heb ik al afgeremd, omdat ik het zie aankomen.

Dan gaan ze 3 km lang op de linkerbaan rijden met 98.

Ik besluit soms ook om lekker 90 of 100 te rijden en als ik dan wil inhalen, omdat ik de vrachtwagen nader, dan wacht ik tot het sneller rijdende verkeer heeft gepasseerd.

Ik snap niet dat de verkeersdeelnemers dat niet kunnen inzien.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Waar ik echt pislink van kan worden: ik rij dan uiteraard harder dan de rechterbaan, dan zie ik het al aankomen een auto die 5 kilometer harder rijdt dan de vrachtwagen voor hem en ik kom dan links inhalend, gooien ze hem ervoor en dan heb ik al afgeremd, omdat ik het zie aankomen.

Dan gaan ze 3 km lang op de linkerbaan rijden met 98.

Ik besluit soms ook om lekker 90 of 100 te rijden en als ik dan wil inhalen, omdat ik de vrachtwagen nader, dan wacht ik tot het sneller rijdende verkeer heeft gepasseerd.

Ik snap niet dat de verkeersdeelnemers dat niet kunnen inzien.
Je zou bijna zeggen dat het verkeer zich niet altijd aanpast aan mensen die (te) hard rijden.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
Ik snap niet dat de verkeersdeelnemers dat niet kunnen inzien.
Omdat heel veel "verkeersdeelnemers" niet met het verkeer bezig zijn maar met hele andere dingen.
Je zou bijna zeggen dat het verkeer zich niet altijd aanpast aan mensen die (te) hard rijden.
Daar zit ook heel wat in. Stick Out Tongue
Rij soms 80 waar ik 70 mag en dan zitten ze nog steeds op je bumper. Ik ga er geen meter harder om rijden.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!