H
hartta
Vele discussies over het inbouwen van de OEM LED bi-Xenon c.q. de mooie Dectane carDNA lampen heb ik met veel interesse gelezen. Zelf ben ik ook van plan om in mijn Polo 6R Highline uit 2010 één van deze in te bouwen. Bij voorkeur DRL en Xenon in één unit, zodat ik mijn mistlampen zo kan laten. Uiteraard wil ik de juiste keuze maken waarmee ik storingsvrij, met alle mogelijke functionaliteiten (autom. hoogteregeling etc.) en volgens alle regelementen kan genieten. Wat is daarvoor de beste (of enige) keus? En zijn er andere bedrijven die dit kunnen regelen voor mij? Kost me dat dan echt minimaal 1000 euro? En ik merk, dat er mensen zijn met vocht in de lampen? Af-fabriek nooit problemen gehad, dus wil ik dat ook niet straks...
Tevens wil ik de achterlichten gaan vervangen voor de Dectane carDNA (zie hier). Ook de overige verlichting wil ik vervangen door LED, zoals interieur en kofferbak.

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
Tevens wil ik de achterlichten gaan vervangen voor de Dectane carDNA (zie hier). Ook de overige verlichting wil ik vervangen door LED, zoals interieur en kofferbak.

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!