Ombouwen H7 koplampen Halogeen naar Xenon

Hier weer even een klein beetje stof vanaf blazen:)

Ik zit stiekem toch nog te kijken met een scheef oogje naar oem xenon en houdt dus marktplaats ook nog een beetje in de gaten.
Vanavond zag ik een advertentie van vas technics voorbij komen en heb besloten eens te mailen, zo via de mail lijken het mij keurige en vriendelijke mensen met kennis van zaken, site ziet er ook wel leuk uit.
Maar nu toch wel het belangrijkste, zij rekenen een prijs van 700 euro incl inbouw voor een set!:)
(Overigens zonder oem automatische hoogteregeling)
Toch wel de goedkoopste aanbieder bij mij bekend tot nu toeBig Grin

Dit wilde ik jullie niet onthouden, dus vandaar dit berichtje;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Hier weer even een klein beetje stof vanaf blazen:)

Ik zit stiekem toch nog te kijken met een scheef oogje naar oem xenon en houdt dus marktplaats ook nog een beetje in de gaten.
Vanavond zag ik een advertentie van vas technics voorbij komen en heb besloten eens te mailen, zo via de mail lijken het mij keurige en vriendelijke mensen met kennis van zaken, site ziet er ook wel leuk uit.
Maar nu toch wel het belangrijkste, zij rekenen een prijs van 700 euro incl inbouw voor een set!:)
(Overigens zonder oem automatische hoogteregeling)
Toch wel de goedkoopste aanbieder bij mij bekend tot nu toeBig Grin

Dit wilde ik jullie niet onthouden, dus vandaar dit berichtje;)

Laat maar weten wanneer je er heen gaat en of ze aan groepskorting doen, dan gaan we ff met ons 2en die kant op!
 
Hierbij een bericht van mij namens Gewoonjan. Er is natuurlijk een mogelijkheid om een mooie prijs te maken voor 2 sets om in te bouwen. De vraag is alleen of wij deze op voorraad hebben 2 stuks. Daar ga ik morgen even naar kijken en laat het jullie weten. Het is inderdaad zonder hoogteregeling, maar dit is niet meer nodig en zal ook werken zonder foutmeldingen en dergelijken!

Hebben voor meerdere forum leden wat betekent.
 
Gaat dit om nieuwe of gebruikte sets? Mag best gebruikt zijn maar dan wil ik liever geen krassen op het glas.

Ik denk zo gebruikte sets ;)
Waarschijnlijk wel gewoon in goede staat, echter zal Vastechnics dit zelf nog even moeten bevestigen om er zeker van te zijn ;)

Overigens qua tijd wanneer ik dit kan doen, dat is waarschijnlijk eind februari als de schroefset daadwerkelijk de deur uit gaat :)
(altijd even afwachten of de potentiële koper ook daadwerkelijk de koop doet ;))
 
VW  6R  1.2TDI 
Doen jullie ook inbouw met automatische hoogteregeling? :) wat is de prijs hiervan?
Hier in België is dit namelijk noodzakelijk voor de keuring.
Nu, wil het ook wel zonder laten doen maar dan wil ik als ik naar de keuring ga gewoon terug mijn oude lampen kunnen verwisselen (hele unit).
Het gaat hier om een Polo 6R 1.6 TDI bluemotiontechnology.. Dus eigenlijk geen volwaardige bluemotion :) ;)
 
Zojuist gebeld met CarTronic. Ik ga toch voor de inbouw van de originele OEM Xenon LED koplampen, maar dan ZONDER automatische hoogteregeling. In Nederland is dit toch niet meer verplicht en bespaard me toch wel een behoorlijk bedrag (geen extra kabels, AFS-module en sensoren nodig). Verder laat ik dan ook direct de standaard af-fabriek optie van de LED kentekenverlichting installeren, dat zijn niet de kosten. Morgen bel ik CarTronic even op voor een afspraak.

Telefonisch gaven ze aan, dat de handmatige hoogteregeling straks niet meer werkt. Maar dat is niet erg, daar ik deze toch amper gebruikt heb. Als de Xenons maar goed zijn afgesteld, zie ik geen problemen... hooguit mijn tegenliggers... :roll: En deze handmatige hoogte regeling gaan ze hopelijk vervangen voor een dummy schakelaar...

Vraagje is nog wel of ik er verstandig aan doe om de oude koplampen te behouden (als reserve) of ze te verkopen.
 
De Xenon LED OEM verlichting is ingebouwd, echter iets anders dan gewenst. De boordmodule, afs module, sensoren en kabelset zijn NIET geplaatst, daar dit veel problemen zou kunnen veroorzaken en ook erg veel tijd in beslag zou nemen. Daarom besloten om toch alleen de Xenon in te laten bouwen zonder automatische hoogteregelaar en bochtverlichting. Dit houdt dus in, dat de Xenon afgesteld is op een aantal mm onder de ideale lijn en de bochtverlichting (H7) gewoon niet functioneerd. Jammer, maar helaas. Scheelde me wel in eens €700!

$T2eC16RHJIYE9qUcOOv4BRk83GqpBw~~60_84.jpg

P.S. Het mistlicht is ook voorzien van een 16w LED lamp van Xenonlamp.nl. Super fel en mooi! Tevens is de kentekenverlichting ook LED geworden VW OEM. Ben bezig om meer verlichting naar LED om te zetten, zoals de knipperlichten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!