Olieverbruik Polo AW

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Ik vroeg mij af wat het olieverbruik is van de Polo AW, deze is nu sinds begin 2018 op de markt. Moeten jullie weleens bijvullen?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik dacht ik kijk ff. Maar krijg de peilstok er niet uit. Ding zit op een of andere manier vast geklemd.

Dus of ik moet bijvullen weet ik nog niet.
haha! dat had ik ook ja, je moet echt keihard trekken aan dat ding, hij kan er uit.
Heb daarna gelijk even wat olie van de peilstok om het rubber gedaan nu gaat het beter, ding word er gewoon droog in gepropt dus de eerste keer denk je kan dat ding er niet uit ofzo, overigens nog niks bij hoeven vullen bij mijn GTI
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en Snowdude
haha! dat had ik ook ja, je moet echt keihard trekken aan dat ding, hij kan er uit.
Heb daarna gelijk even wat olie van de peilstok om het rubber gedaan nu gaat het beter, ding word er gewoon droog in gepropt dus de eerste keer denk je kan dat ding er niet uit ofzo, overigens nog niks bij hoeven vullen bij mijn GTI
En hoeveel km's heb je er al gereden?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik moest laatst op 29000km ongeveer 350 ml bijvullen. Net voor de 30dkm beurt. Blij dat ik hem rustig heb ingereden.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Ik heb zelf een 1.0 TSI, daar heb ik laatst 700ml bijgedaan. Vond ik vrij fors na 24.000.
Kijk maar niet in het boekje wat VW daarover zegt :mrgreen: volgens mij stond er altijd in dat een liter op 1000km mag, of dat je dan pas in aanmerking kwam voor reparatie onder coulance dus 700ml op 24000km is werelds voor ze haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Nooit bijgevuld bij me GTI binnenkort 60k beurt doen dan zal het gedaan worden.
Hij staat bij mij nu op driekwart gepijld met koude motor dus zal er wel een beetje bij moeten bij mijn vorige auto van een ander merk met distribjtieketting moest je de oliepeil goed op max peil houden ivm smering van de distributieketting
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!