Olieverbruik Polo AW

Maximaal, dwz niet noodzakelijkerwijs 30000, maar eerder indien noodzakelijk
dus ik rij altijd te hard trek altijd hard op als alles warm is. en per toeval komen mijn beurten steeds op 30.000 60.000 en 90.000 uit. daar geloof ik niet in.
denk niet dat de polo dit systeem heeft, ik lees er ook dingen over maar er staat nergens echt dat de polo ook is voorzien van die slimme onderhouds computer
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
ja hoor, zeker wel, zat zelfs op mijn Fabia en zit op elke niet al te oude TSI. En dat je er altijd exact op uit komt, is geen toeval. Dat zal in verreweg de meeste gevallen zo zijn. Hard optrekken is niets mis mee. Het is meer als je regelmatig een aanhanger trekt, veel korte ritten rijdt en/of niet warm rijdt. Dwz, het zal praktisch altijd 30000 zijn, dat is de standaardwaarde. Als de waarschuwing eerder komt, moet er wel heel wat gebeuren.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
ja hoor, zeker wel, zat zelfs op mijn Fabia en zit op elke niet al te oude TSI. En dat je er altijd exact op uit komt, is geen toeval. Dat zal in verreweg de meeste gevallen zo zijn. Hard optrekken is niets mis mee. Het is meer als je regelmatig een aanhanger trekt, veel korte ritten rijdt en/of niet warm rijdt. Dwz, het zal praktisch altijd 30000 zijn, dat is de standaardwaarde. Als de waarschuwing eerder komt, moet er wel heel wat gebeuren.
ja precies dus het stelt niks voor dat hele systeem. bij mij altijd om de 30k ze kunnen beter bmw kijken en er wat van leren die doen dat stukken beter
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Maar hoe kan je dit resetten? De melding die je krijgt? Hoorde iets over contact aan en uit en knopje ingedrukt en het is gereset
ja precies dus het stelt niks voor dat hele systeem. bij mij altijd om de 30k ze kunnen beter bmw kijken en er wat van leren die doen dat stukken beter
Wat doet BMW anders dan? Ben even benieuwd :)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Over het algemeen zal het ongetwijfeld betrouwbaar genoeg zijn. Dit is nu al de 4e (gechipte) auto die ik rijd met het variabel onderhoudssysteem. Zonder enig probleem.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Maar hoe kan je dit resetten? De melding die je krijgt? Hoorde iets over contact aan en uit en knopje ingedrukt en het is gereset

Wat doet BMW anders dan? Ben even benieuwd :)
naar mijn weten het bij bmw wel degelijk van belang is hoeveel toeren en power er bij het optrekken word gebruikt om deze interval in te schatten en niet gewoon maar uitkomen op die 30.000 iedere keer. power, motor temperatuur, trek kracht daar word alles meegenomen. ik zie dit in al mijn volkswagens van afgelopen tijd allemaal op 15.000 en de gti nu op 30.000 iedere keer weer.

maaar ook ik kan het mis hebben en mijn gevoel is die dit zegt
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Staat in je boekje hoe die gereset is.
En de olie intervallen en service intervallen is net hoe die ingesteld word.
Net als variabele intervallen. (slijtage gevoelig)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!