Olieverbruik GTI

Alle motoren gebruiken olie de 1 meer als de ander die van mij gebruikt zo'n 3 a 400ml per 10000km wat heel normaal is
Een motor waar tussen de beurten de olie niet een heel klein beetje zakt is een motor die niet gebruikt wordt
 
Volkswagen  Polo AW/FL GTI  2.0TSI 207PK 
Alle motoren gebruiken olie de 1 meer als de ander die van mij gebruikt zo'n 3 a 400ml per 10000km wat heel normaal is
Een motor waar tussen de beurten de olie niet een heel klein beetje zakt is een motor die niet gebruikt wordt
ha ha zie mijn verbruik over het wel of niet gebruiken van de GTI:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
overigens zal die best een mm zakken maar dan vul ik hem echt niet gelijk bij hoor, staat nu 45000km op netjes zn 30k beurt gehad in begin wel vaker gepeild maar tot 30k niet hoeven vullen dus nu niet meer gedaan zal het nog eens bekijken van de week, maar heb er wel vertrouwen in.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!