Nou, eindelijk duidelijkheid. Polo in zicht!

Nou nog meer goed nieuws. Ik wilde mijn Passat, die ik 13 januari 2009 hallo zei niet via marktplaats ofzo verkopen. Je krijgt allemaal gedoe hiermee. Dus via een website ik wil van mijn auto af. En je, er zitten wat krasjes aan de auto en ook wat manco's die ik niet meer wilde laten repareren omdat je dat niet meer in de inruilprijs gaat terugzien.

Wat schetst mijn verbazing? Binnen 1 uur werd ik al teruggebeld en heb ik hem voor een acceptabele prijs verkocht. Zaterdag haal ik de Polo, en maandag komen ze voor de Passat. De Passat krijgt wel kusje op het stuur voor al die jaren trouwe dienst. Ik heb er echt een fijne auto aan gehad. Ik hoop alleen niet dat en nog gehandeld zal gaan worden als de garage maandag op de stoep staat. Maar dan staat de auto binnen 2 minuten weer in de garage.

Maar eerst zaterdag de Polo hallo zeggen.......
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!