Nou, eindelijk duidelijkheid. Polo in zicht!

Jafo

Bekend lid
131
54
46
Het einde van het wachten is in zicht! Ergens rond 7 december zal ik mijn Polo gaan krijgen. Na diverse uitstelrondes. Wat ook voordeel opleverde omdat ik alsnog het assistance pakket kon toevoegen wat ik graag wilde hebben.

Ik hoop dat de VW man woord gaat houden en mij een seintje gaat geven wanneer de auto uit Duitsland komt. En ik wat foto's kan maken in het plastic. En hier wat posten.

Gelukkig blijft de aflevering voor de APK van de Passat, zodat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Ik verheug me op de aflevering.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Ik ken het, heb ook meer dan 1 jaar moeten wachten op mijn Polo.
Datum werd ook een x aantal keer verschoven.

Misschien een beter idee om je auto in begin 2024 te laten leveren, i.v.m restwaarde. Mijne zou ook in december geleverd worden uiteindelijk het jaar erna geleverd anders rijd je in 1 maand al met "1 jaar oude" auto.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Ik ken het, heb ook meer dan 1 jaar moeten wachten op mijn Polo.
Datum werd ook een x aantal keer verschoven.

Misschien een beter idee om je auto in begin 2024 te laten leveren, i.v.m restwaarde. Mijne zou ook in december geleverd worden uiteindelijk het jaar erna geleverd anders rijd je in 1 maand al met "1 jaar oude" auto.
Dit maakt niet zoveel uit omdat het lease is. En mijn Passat moet eerste week januari voor de APK. Die mis ik dus lekker.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Gisteren het verlossende telefoontje. De auto staat bij de dealer. Dus vanmorgen even wezen kijken. En hallo gezegd. Hij ziet er goed uit!

Kijk en oordeel zelf maar. De 18e is hij van mij.
 

Bijlagen

  • IMG20231108093859.jpg
    IMG20231108093859.jpg
    1.9 MB · Weergaven: 63
  • IMG20231108093930.jpg
    IMG20231108093930.jpg
    4.9 MB · Weergaven: 64
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Dit was bij mij niet mogelijk kreeg ik helaas te horen.
Ah dat is jammer, maar ik zie al dat die gearriveerd is bij de dealer!
Reef blue hele mooie kleur blijft het! Ik heb er ook nog steeds geen spijt van dat ik voor deze kleur gegaan ben!

Nu nog 10 dagen aftellen, de laatste 24 uur duren altijd het langst, althans in mijn geval gingen de minuten maar niet voorbij!
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Jafo
Ah dat is jammer, maar ik zie al dat die gearriveerd is bij de dealer!
Reef blue hele mooie kleur blijft het! Ik heb er ook nog steeds geen spijt van dat ik voor deze kleur gegaan ben!

Nu nog 10 dagen aftellen, de laatste 24 uur duren altijd het langst, althans in mijn geval gingen de minuten maar niet voorbij!
Jazeker. Ik word opgehaald omdat ik zaterdag geen chauffeur heb om me naar de dealer te brengen. De vertegenwoordiger zal me moeten filmen als ik het doek van mijn nieuwe buddy af ga halen. Dit is in 28 jaar mijn vierde nieuwe auto. Ik hoop echt dat ik die 160 pk van mijn passat niet te hard ga missen. Die 1.8 turbo blokken zijn echt powerhouse.

Reefblue heb ik gekozen omdat ik 20 jaar heb gedoken....
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Anothergenius
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!