Noel's :: 2013 LowLife 6R R-line ::

En zolang je het "goed" doet is het prima te doen hoor... Je kan er rustig de hogedruk op zetten met het autowassen. Niet te dichtbij uiteraard. (maar dat doe je ook niet op je lak) Met de wasstraat heb ik geen ervaring omdat ik er nooit in ga ;)
Echter als je banden verwisseld worden dan beschadigd je plastidip wel iets uiteraard.
 
Had mijn velgen (17") laten poedercoaten voor € 300,-. Is idd wel meer dan € 100,- voor de Plasti-Dip, maar ook een - in mij ogen - navenant beter resultaat!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Hierbij een kleine aanpassing die ik zelf al een tijdje wilde doen Big Grin
De Achterlichten aangepast zodat je een soort Audi lijn krijgt
Nu nog een mooi fel led lampje zoeken en dan zijn ze wel af.

Groet Noel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit! Hoe heb je het gedaan? Heb al vaak gezien dat ze gewoon vanbinnen de bol met tape afplakken.

Ben ook wel nieuwsgierig naar wat je nu exact gedaan hebt!

Het is even priegelen maar heel simpel te doen. Helaas zijn het niet 2 lampjes (w5w) zodat je er een uit kunt draaien. Het is een lamp die dmv spiegeling heel goed de beide vlakken verlicht.
Ik heb van binnenuit gewoon de reflectoren afgeplakt zodat alleen de lijnen oplichten ziet er stukken beter uit ! Ook als je remt zie je een soort van C vorm ! Ik heb er ducktape voor gebruikt.
 
Update: Ben aan het plastidippen geslagen en nog wat betere foto's van de achterlichten. Mijn huidige velg was een 17 inch Golf R met goedkope bandjes (studenten budget) deze gaan bij een bocht in de regen met een beetje gas rechtdoor.
Nu lijkt mij dit in de wintermaanden geen strak plan en heb ik de Mallory R line velgen weer van de opslag gehaald, echter vind ik deze niet heel bijzonder maar deze hebben goede banden. Nu heb ik ze met plastidip zwart gespoten eigenlijk was
ik heel nieuwsgierig naar het spul en ben er best tevreden over. Ben erg benieuwd hoelang het blijft zitten.




Laat even weten wat jullie ervan vinden ik ben van plan om volgend jaar op zoek te gaan naar een setje 18 inch Audi a7 velgen Big Grin

p.s. dit zijn de velgen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!