Noel's :: 2013 LowLife 6R R-line ::

ik ben van 18 naar 17 gegaan voor de looks.
18 vult mooi op, maar is net iets te(en je kan je wagen niet zo platleggen Big Grin)
achterste potjes is gewoon opkrikken, veer wegnemen, potjes weghalen(1 bout onderaan) en veer terugsteken.
met 1man heb je 5min werk per kant

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Ik zou hetniet aanraden om met de standaard krik te doen.

Makkelijkste is om je auto op assteunen te zetten en dan beide kanten de schokdemper onderaan te lossen en dan geleidelijk je achterbrug laten zakken. Dan kan je overal goed aan.

Gelijk heb je anders kan hij natuurlijk zo naar beneden vallen, dan is het die onderste bout losmaken en rustig laten zakken?
 
Rotiform BLQ Te Koop

Beste forumleden,

Bij deze verkoop ik, met pijn in mijn hart, mijn Rotiform BLQ velgen.
De velgen zijn geleverd in de kleur machine finish, deze hebben een gepolijst look hart, de rest is zilver grijs gespoten.
De maten: steek 5x100 8J ET30, zoals te zien op de foto's past dit perfect onder de Polo (6R en 6c, Seat, Skoda etc). Zelfs verlaagd liep dit niet aan.
De banden zijn Hankook Evo s1 in de maat 195/40 met zeker nog 4/5mm profiel, moet zeggen dat ze echt top rijden.
Ik heb ook nog de originele aankoopbon erbij van Blacksheep (Belgie) en tevens heb ik ook de originele dozen nog liggen.
Velgen zijn laatst gesealed met Poorboys wheelwax.

Forumprijs voor dit moois: €1000

Bij interesse graag reageren of pb

Vriendelijke groet,

NoelBekijk media item 1678Bekijk media item 1677Bekijk media item 1676Bekijk media item 1679
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!