Nieuwe Polo kwaliteit Beats geluidssysteem

De hoge tonen vervormen zelfs. De kwaliteit is echt teleurstellend. Ik had best hoge verwachtingen na wat reviews gelezen te hebben en de verkooplectuur van volkswagen.

Op laag volume is het best ok.

Eens.
Ik heb gister wat gespeeld met de equaliser.
Zodra je de bas heel laag zet en de mid en hoge tonen wat hoger, wordt het geluid een stukje beter.
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
Nogmaals, de meerprijs zit in de plastic subwooferdoos en versterker. De speakers zijn identiek aan die van de 6-luidsprekersysteem van de Composition/Discover Media.

Uitgangspunt van VW is het aanspreken van de 'jonge doelgroep' (Youtube kanaal Autogefühl). Wat wil zo'n doelgroep graag en wat hebben ze te spenderen? Dat mag je zelf invullen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Wat wil zo'n doelgroep graag en wat hebben ze te spenderen? Dat mag je zelf invullen.

Ik heb nog nooit een jongere een gloednieuwe polo zien bestellen, dat is nog steeds écht iets voor mensen in een latere periode van het leven.
Voor de mensen die niet tevreden zijn en bij de dealer 0 op het rekest krijgen: ga eens langs een auto-audio shop. Die kunnen je adviseren en vast ook goed helpen met het maximale uit je systeem te halen.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ik heb nog nooit een jongere een gloednieuwe polo zien bestellen, dat is nog steeds écht iets voor mensen in een latere periode van het leven.
Voor de mensen die niet tevreden zijn en bij de dealer 0 op het rekest krijgen: ga eens langs een auto-audio shop. Die kunnen je adviseren en vast ook goed helpen met het maximale uit je systeem te halen.
Nog nooit nee? en toch rijd heel de snelweg vol met jonge lui in Polo's ondanks dat dit vaak lease auto's zijn. denk ik niet dat je ze daarom minder moet waarderen. de polo is nou eenmaal goedkoper met meer plastic dan een golf, geen handgrepen meer aan het dak enz enz, het moet ergens vandaan komen. dus ook de leaseprijs van deze auto's is gunstig waardoor er toch echt veel jonge lui in een polo kunnen beginnen op hun werk.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
en toch rijd heel de snelweg vol met jonge lui in Polo's ondanks dat dit vaak lease auto's zijn.

Een leaseauto en een nieuwe auto kopen vind ik toch wel twee verschillende dingen. Ik kan makkelijk een leaseauto betalen, echter is het dan niet mijn eigendom in tegenstelling tot het aftikken van 20.000 voor een nieuwe polo die dan wel mijn eigendom is. De jongelui die in polo's rijden zijn meestal de in modellen tot medio 2014, stukken goedkoper dan een gloednieuwe. Uiteraard uitzonderingen daar gelaten.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Een leaseauto en een nieuwe auto kopen vind ik toch wel twee verschillende dingen. Ik kan makkelijk een leaseauto betalen, echter is het dan niet mijn eigendom in tegenstelling tot het aftikken van 20.000 voor een nieuwe polo die dan wel mijn eigendom is. De jongelui die in polo's rijden zijn meestal de in modellen tot medio 2014, stukken goedkoper dan een gloednieuwe. Uiteraard uitzonderingen daar gelaten.
nieuw is nieuw een lease auto is niet anders nieuw dan een koop auto, ook dit zijn mensen met verwachtingen van bepaalde opties waar het in dit geval om ging toch?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
Ik heb nog nooit een jongere een gloednieuwe polo zien bestellen, dat is nog steeds écht iets voor mensen in een latere periode van het leven.
Voor de mensen die niet tevreden zijn en bij de dealer 0 op het rekest krijgen: ga eens langs een auto-audio shop. Die kunnen je adviseren en vast ook goed helpen met het maximale uit je systeem te halen.
Het is niet relevant wat je hiermee beschrijft. Het begint al met de 'ik' en 'ik vind'.
VW ontwerpt iets -> richt op een zekere groep met potentie -> voila een model komt uit.

Of je zelf koopt of leaset maakt ook niet uit. Je krijgt een optielijst voor je neus en daar vink je jouw preferenties aan. Daar ben je dan zo vrij in om een Beats systeem te kiezen of niet. Blijkbaar is er markt voor. Ik heb er ook voor gekozen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
nieuw is nieuw een lease auto is niet anders nieuw dan een koop auto, ook dit zijn mensen met verwachtingen van bepaalde opties waar het in dit geval om ging toch?

Klopt, maar daarin vind ik het 'wat wil een jonge doelgroep graag en wat heeft deze te spenderen' argument erg matig. Jongeren leasen of kopen/leasen nou eenmaal niet snel een nieuwe auto.

Het is niet relevant wat je hiermee beschrijft. Het begint al met de 'ik' en 'ik vind'.
VW ontwerpt iets -> richt op een zekere groep met potentie -> voila een model komt uit.

10 posts en dan al zo'n toon, ik ga er maar even van uit dat je het niet bedoelt zoals je het over laat komen. Anyways, een mening mag men hebben en ik weet echt wel welke mindset mijn mede-'jongelui' hebben in mijn omgeving, maar omdat ik dit niet landelijk kan vaststellen zet ik er netjes een 'ik ...' voor, het is een stelling die ik niet hard kan maken. Lease is meestal niet interessant voor jongeren tot de 25, vanwege de absurd hoge kosten voor o.a. verzekeringen (tenzij van je werkgever) en dan boeit een optielijst met een set speakers voor een minimale meerprijs ook niet. Een nieuw auto bestellen met dezelfde opties is al helemaal niet aantrekkelijk gezien de hoge aanschafkosten en afschrijving eerste jaren. Dat jij er voor kiest betekent nog niet dat er meerdere mensen met je zijn. Jongeren die wat willen en relatief weinig te besteden hebben kopen meestal een tweedehands auto. Geen nieuwe, ongeacht lease of niet. Dat zie je ook op het forum, de mensen die een AW gekocht hebben zitten niet meer in de jongeren-fase van het leven. Maargoed, dat is mijn mening. Daarover kunnen we verschillen.

De tijd dat ik opzoek was naar een lease werd deze me door de leasemaatschappij namelijk sterk afgeraden. Te jong, te duur.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Het is niet relevant wat je hiermee beschrijft. Het begint al met de 'ik' en 'ik vind'.
VW ontwerpt iets -> richt op een zekere groep met potentie -> voila een model komt uit.

Of je zelf koopt of leaset maakt ook niet uit. Je krijgt een optielijst voor je neus en daar vink je jouw preferenties aan. Daar ben je dan zo vrij in om een Beats systeem te kiezen of niet. Blijkbaar is er markt voor. Ik heb er ook voor gekozen.
idd, zelfde opties, als je hem zelf koopt denk je zonde geld voor zo'n slechte kwaliteits optie, als je hem least denk je zonde van de fiscale waarde van die auto als het zo slecht is. beide kanten betaald de gebruiker voor iets wat niet van top kwaliteit is
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
idd, zelfde opties, als je hem zelf koopt denk je zonde geld voor zo'n slechte kwaliteits optie, als je hem least denk je zonde van de fiscale waarde van die auto als het zo slecht is. beide kanten betaald de gebruiker voor iets wat niet van top kwaliteit is

Dat ben ik met je eens en is eeuwig zonde. In het geval van een koopauto had je misschien nog standaard speakers kunnen nemen en deze dan laten vervangen door een car-audioshop. Bij een lease is dat al een stuk lastiger, al dan niet onmogelijk
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Klopt, maar daarin vind ik het 'wat wil een jonge doelgroep graag en wat heeft deze te spenderen' argument erg matig. Jongeren leasen of kopen/leasen nou eenmaal niet snel een nieuwe auto.



10 posts en dan al zo'n toon, ik ga er maar even van uit dat je het niet bedoelt zoals je het over laat komen. Anyways, een mening mag men hebben en ik weet echt wel welke mindset mijn mede-'jongelui' hebben in mijn omgeving, maar omdat ik dit niet landelijk kan vaststellen zet ik er netjes een 'ik ...' voor, het is een stelling die ik niet hard kan maken. Lease is meestal niet interessant voor jongeren tot de 25, vanwege de absurd hoge kosten voor o.a. verzekeringen (tenzij van je werkgever) en dan boeit een optielijst met een set speakers voor een minimale meerprijs ook niet. Een nieuw auto bestellen met dezelfde opties is al helemaal niet aantrekkelijk gezien de hoge aanschafkosten en afschrijving eerste jaren. Dat jij er voor kiest betekent nog niet dat er meerdere mensen met je zijn. Jongeren die wat willen en relatief weinig te besteden hebben kopen meestal een tweedehands auto. Geen nieuwe, ongeacht lease of niet. Dat zie je ook op het forum, de mensen die een AW gekocht hebben zitten niet meer in de jongeren-fase van het leven. Maargoed, dat is mijn mening. Daarover kunnen we verschillen.

De tijd dat ik opzoek was naar een lease werd deze me door de leasemaatschappij namelijk sterk afgeraden. Te jong, te duur.
Wellicht off-topic, maar wat is je punt met '10 posts'?

Nogal denigrerend op iets onzinnigs.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: BlackPoloBM
@KoenvW
Het is niet denigrerend bedoeld en ik betreur het dat je het zo opvat.
Ik doelde daarmee op het feit dat je net nieuw was en op deze manier de toon zette. Ik had het gevoel dat je me beperkte in mijn mening en dat vond ik niet prettig.

Excuses.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Dat ben ik met je eens en is eeuwig zonde. In het geval van een koopauto had je misschien nog standaard speakers kunnen nemen en deze dan laten vervangen door een car-audioshop. Bij een lease is dat al een stuk lastiger, al dan niet onmogelijk
Ik wil niet uit de hoogte doen maar ik rij echt veel Kilometers circa 60.000 per jaar, (er zijn er altijd die meer doen ja dat klopt) en ik zie echt heeeeeel veel Polo's met jonge lui er in rijden echt veeeel, deze auto kost in de lease echt heel erg weinig en weinig bijtelling. dus dat ze jou dat afraden begrijp ik niet. oke dit zal ongetwijfleld zakelijk zijn waar ze alleen bijtelling betalen over ergens tussen de 23.000 en de 30.000 euro en de baas het maandelijkse leasebedrag betaald, dit is echt een bedrag van niks en zeker niet voor de volwassenheid die de polo nu heeft.
Maar voor wat betreft die opties koop of lease, je schept dezelfde verwachtingen en links om of rechtsom betaal je er dus voor
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Dat ben ik met je eens en is eeuwig zonde. In het geval van een koopauto had je misschien nog standaard speakers kunnen nemen en deze dan laten vervangen door een car-audioshop. Bij een lease is dat al een stuk lastiger, al dan niet onmogelijk
Ik reed hiervoor een GTE in de lease, verlaagd, spacers, audio, en voor ramen getint enz enz… onmogelijk is het niks. mensen denken dat je niks mag, het ligt er aan hoe je hem 3 jaar later weer inlevert Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
@JM89 dat zal inderdaad ongetwijfeld lease vanuit de werkgever zijn. Ik merk dat ik moeite heb mijn punt duidelijk te maken. Misschien lopen onze gedachtegangen ook wel simpelweg langs elkaar af (ook langs die van jou @KoenvW). Deze discussie heeft me er in ieder geval toe aangezet om toch nog even contact met mijn leasemaatschappij op te nemen om naar de mogelijkheden te kijken. Stick Out Tongue

Misschien rijdt er binnenkort nog een jongere in een polo AW rond Stick Out Tongue
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
@JM89 dat zal inderdaad ongetwijfeld lease vanuit de werkgever zijn. Ik merk dat ik moeite heb mijn punt duidelijk te maken. Misschien lopen onze gedachtegangen ook wel simpelweg langs elkaar af (ook langs die van jou @KoenvW). Deze discussie heeft me er in ieder geval toe aangezet om toch nog even contact met mijn leasemaatschappij op te nemen om naar de mogelijkheden te kijken. Stick Out Tongue

Misschien rijdt er binnenkort nog een jongere in een polo AW rond Stick Out Tongue
Allebei een ander standpunt, ik begrijp je wel hoor dat zeker.

Ga je hem prive leasen dan? via werkgever valt het echt reuze mee en kan je nog leuke opties aanvinken ook!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik ben het eens met de stelling dat VW de polo met Beats zich richt op jongeren. Of dat nou jongeren zijn tot de 25 jaar, of de jong volwassen tot de 30 jaar.

Zelf ben ik 29 jaar, weet ik van het bestaan af van de hele goede headsets van Beats, verwachtte wat van de speakers en heb mij daarom hier ook door laten misleiden.
 
VW  Polo GTI  2.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!