Nieuwe mods MyPolo.nl forum / website

Ik vind het zo ook wel overzichtelijk zoals het nu is. Bij mij ziet het er zo uit;

2u60obo-1.png
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Dat is het vooral inderdaad, na een paar dagen begin ik te wennen om eerst op forum te klikken om de laatste berichten te zien, alleen is dat een klein blokje in de hoek van de pagina dus.. Het is een beetje de 'opmaak' en lettertype enzo die het wat lastiger/minder prominent maakt, al werkt het wel. Wat me daarnaast opvalt is dat wanneer ik op bijv. het werk even kijk en ik dus niet ingelogd ben, de topics waarvoor je ingelogd moet zijn zoals garages niet in de recent-lijst verschijnen, terwijl deze er op de homepage eerst wel tussen stonden. Zo kon je snel zien of er daarbinnen iets nieuws is gezegd waardoor ik toch even snel zou inloggen.. Niet om te zeuren, absoluut niet, ik vind het fantastisch wat jullie doen, maar puur bedoeld als delen van mijn ervaring!
 
Dat is het vooral inderdaad, na een paar dagen begin ik te wennen om eerst op forum te klikken om de laatste berichten te zien, alleen is dat een klein blokje in de hoek van de pagina dus.. Het is een beetje de 'opmaak' en lettertype enzo die het wat lastiger/minder prominent maakt, al werkt het wel. Wat me daarnaast opvalt is dat wanneer ik op bijv. het werk even kijk en ik dus niet ingelogd ben, de topics waarvoor je ingelogd moet zijn zoals garages niet in de recent-lijst verschijnen, terwijl deze er op de homepage eerst wel tussen stonden. Zo kon je snel zien of er daarbinnen iets nieuws is gezegd waardoor ik toch even snel zou inloggen.. Niet om te zeuren, absoluut niet, ik vind het fantastisch wat jullie doen, maar puur bedoeld als delen van mijn ervaring!

Zal van het weekend even kijken of ik de mod aan kan aanpassen zodat ie wel die topics weergeeft. Thanks voor de feedback!
 
Ik wil niet zeuren hoor maar toch effe mijn mening geven

Ik vond het juist verfrissend dat dit forum niet zoals alle andere forums zijn en dat als je naar de website kwam gelijk het overzicht kreeg zonder eerst ergens anders op hoefde te klikken daarnaast vond ik het ook erg leuk dat je naast het overzicht de foto vd maand en de photoshop foto vd maand zag misschien dat je rondom het overzicht die banner er boven zou kunnen zetten van die polo (flash?)
 
Ik wil niet zeuren hoor maar toch effe mijn mening geven

Ik vond het juist verfrissend dat dit forum niet zoals alle andere forums zijn en dat als je naar de website kwam gelijk het overzicht kreeg zonder eerst ergens anders op hoefde te klikken daarnaast vond ik het ook erg leuk dat je naast het overzicht de foto vd maand en de photoshop foto vd maand zag misschien dat je rondom het overzicht die banner er boven zou kunnen zetten van die polo (flash?)

Als je nu MyPolo - Dé Polo website van Nederland opslaat in je favorieten en daar op klikt is het ook gepiept ;)
 
Ik wil niet zeuren hoor maar toch effe mijn mening geven

Ik vond het juist verfrissend dat dit forum niet zoals alle andere forums zijn en dat als je naar de website kwam gelijk het overzicht kreeg zonder eerst ergens anders op hoefde te klikken daarnaast vond ik het ook erg leuk dat je naast het overzicht de foto vd maand en de photoshop foto vd maand zag misschien dat je rondom het overzicht die banner er boven zou kunnen zetten van die polo (flash?)

Wat betreft je opmerking over FvdM foto's, deze komen nu gewoon in de nieuwsberichten. Verder toch nog even aan de slag gegaan met de wensen. Laatste forumberichten staat nu in de sidebar, nadeel is nu dat de letters klein worden... Is dit een verbetering?
 
Goed bezig, Maik!
Nog een opmerking/vraag over de FvdM: "vroeger" kon je de desbetreffende foto's ook in groot formaat opvragen, nu - volgens mij - niet meer. Daarnaast zie je ze enkel in het "brievenbus"-formaat op de homepage. Is dat aan te passen?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
wat misschien ook wel leuk zou zijn is, is een zoekfunctie in het topic zelf of garage.
zodat men bij een topic dat uit veel pagina's bestaat (vb 50) men kan intypen wat men zoekt (vb subwoofer etc..) en dat de zoekfunctie dan zoekt waar dit woord gebruikt is, op welke pagina of dergelijke. Omdat het soms echt veel werk is om de pagina's te doorlopen om te zoeken waar dat nu net stond.

ps: weet niet als dit het topic hiervoor is om dit te plaatsen, maar vond niet echt meteen het gepaste topic hiervoor daarom bij deze mijn excuses als het ergens anders moet staan ;)

mvg sid
 
wat misschien ook wel leuk zou zijn is, is een zoekfunctie in het topic zelf of garage.
zodat men bij een topic dat uit veel pagina's bestaat (vb 50) men kan intypen wat men zoekt (vb subwoofer etc..) en dat de zoekfunctie dan zoekt waar dit woord gebruikt is, op welke pagina of dergelijke. Omdat het soms echt veel werk is om de pagina's te doorlopen om te zoeken waar dat nu net stond.

ps: weet niet als dit het topic hiervoor is om dit te plaatsen, maar vond niet echt meteen het gepaste topic hiervoor daarom bij deze mijn excuses als het ergens anders moet staan ;)

mvg sid



Waarschijnlijk overheen gelezen/gekeken? :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Gisteravond / vanmorgen de layout van de website een beetje aangepakt. De nieuwe layout geeft mijn inziens een meer blog idee wat goed uitkomt aangezien ze we daar zoveel mogelijk Polo nieuwtjes willen plaatsen. Over het topdeel ben ik nog niet geheel te spreken, dit kan nog wijzigen. Ook de knop "Het forum" staat er niet meer daar deze nu via een andere wijze geschreven dient te worden, deze gaat dus nog terug komen.

Dat was weer wat nieuws van mijn kant Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!