Nieuwe mods MyPolo.nl forum / website

Glacier blue? En alle andere kleuren nog niet weergegeven?Stick Out Tongue
Btw zou dat ook niet type afhankelijk gemaakt kunnen worden of is dat echt een flink werkje?

Check nogmaals ;) Helaas kan het niet met elkaar door verbonden worden, teminste niet dat ik weet.. Ach eens kijken wie de eerste Polo 6R GTI Cup Edition in de kleur Glacier Blue Metallic heeft :x
 
Cool! Geen dubbele invoer meer nodig dus! Big Grin
Bij het bolletje "Algemeen" zie ik bij veel mensen bij "Land" dat er een plaatje (van de landvlag?) ontbreekt. Enig idee waarom?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Land was geen verplichte invoer, moest 'm ook later nog ingeven.
Heb ook FF, zie wel de landvlaggen voor diegene die het ingevuld hebben.

Ja precies, enkel voor nieuwe leden zal de vraag gesteld worden voor een land. De bestaande leden kunnen dit zelf toevoegen (zo belasten we jullie niet allemaal, enkel die dit zelf ook willen, met onze aanpassingen)
 
Gebruik je toevallig FF? Johan had dit ook enkel in FF
In FF zie ik nog steeds geen vlaggen, wel een omschrijving (bijv. Nederland bij jou).
Op m'n Android tablet zie ik het "ontbrekend plaatje"-plaatje.
En in IE zie ik ook het "ontbrekend plaatje"-plaatje.
In Chrome zie ik wel plaatjes van landen Big Grin

Edit: Ben er - denk ik - achter wat het probleem is. In Chrome was ik nog nooit eerder naar myPolo.nl geweest. Chrome gebruikt daarom het standaard vBulletin thema. Na verandering naar het thema dat ik in de rest heb ingesteld - vBulletin TF Ideal Red - zie ik ook in Chrome geen landenplaatjes meer. Verander ik in IE het thema naar vBulletin Ideal, dan zie ik daar ook landenplaatjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Hee mods, klopt het dat als je naar MyPolo - gaat je niet uitkomt bij home maar bij nieuws? Is dat nieuw, heb ik wat gemist Stick Out Tongue?

Ja dat klopt! Is even een experimentje, wat vinden jullie ervan? Bevalt het niet kan ik het zo terug zetten, maar vind het zo zelf wat minder rommelig en nieuwste forum reacties staan tegenwoordig toch @forumhome.

* Voor die gene die niets opvalt, even cache legen en dan nogmaals de homepage bekijken.
 
Ik mis nu de lijst van de laatste 20(?) posts, dat gebruikte ik eigenlijk het meest. Kan ik die lijst/dat overzicht nu nog ergens terug vinden?

Dit is de optie die vBulletin standaard geeft; Activiteiten overzicht - MyPolo - Forum .Wijkt wel wat af dan ons eigen custom overzicht. Boven aan het hoofdforum zie je ook een forum overzicht. Je kunt daar aangeven hoeveel topics je standaard wilt zien.

Maar het gaat even om een experiment dus ik kan alles zo weer terug zetten ;)
 
Het ziet er wel goed en profi uit, denk dat het voor nieuwe bezoekers ook een goede uitstraling geeft. Maar om een of andere reden zie ik die Forum knop elke keer over het hoofd. Weet niet of ik de enige ben? Ik zoek hem ook boven in de balk bij home & algemeen enzo, hehe. Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!