Nieuwe mods MyPolo.nl forum / website

Vanaf deze ochtend verandert:

- Gebruikersmenu uit de header gehaald en zit nu in de slider (gebruikerspaneel), kopje "meldingen" is nog wel direct zichtbaar!
- Zoek functie staat nu bovenaan de pagina voordat de inhoud begint
- Footer is compleet weg nu (waar de search e.d. stonden)

Zo is het geheel naar onze mening weer een stuk beter, en cleaner!

Bij fouten, bugs of andere storingen graag even melden in dit topic!
 
Nee, dat bedoel ik niet. Als je naar beneden scrolt op het hoofdscherm van het forum zelf, zie je een x-aantal personen online staan, als je daar op klikt kun je zien naar welk topic ze kijken of dat ze aan het zoeken zijn enz.enz...dat bedoel ik dus..
Bedoel je deze ?:
http://www.mypolo.nl/forum/forum.php
users_online.png
Actieve gebruikers op dit moment


Er zijn op dit moment 33 personen online. 11 leden en 22 gasten
Het record staat op 84, dat 3 weken geleden werd gevestigd om 21:31.


Of deze ?
http://www.mypolo.nl/forum/online.php
 
dag maik, ik ben zojuist als nieuw lid aangemeld maar ik mis een knop instellingen, ik moet mijn avatar toevoegen. maar hoe?

Welkom Nico, als je bovenaan (in de "druppel") klikt op gebruikerspaneel dan komt er een menu tevoorschijn. Klik vervolgens op gebruikersinstellingen (rechts) dan kom je in je eigen menu en links zal je dan halverwege de pagina schermafbeelding wijzigen vinden.

Omslachtig allemaal, ff wat op verzinnen Big Grin
 
Er hebben weer enkele kleine wijzigen plaats gevonden;

- Onder de avatar zijn twee bolletjes gekomen.
- Bol 1: Algemene info
- Bol 2: Info uit de garage (under construction)
- Wanneer ingevoerd verschijnt nu ook de leeftijd (wil je dit niet dan vul je niets in en komt het niet te staan)
- Wanneer ingevoerd verschijnt er een land vlag (bij aanmelding een verplichte stap meen ik)

Mochten er op en/of aanmerkingen zijn dan horen wij dit natuurlijk graag :)
 
De 2de bol is in te vullen met auto gegevens: Dit kan bij gebruikersinstellingen en dan opties (bij aanvullende informatie) Helaas werkt de maker van DTO niet echt mee dus voorlopig moet het zo (geen verplichting trouwens!)

Heb het gelijk ingevuld. Leuk! Big Grin
Is het nog mogelijk om de keuzes voor "Polo" uit te breiden naar "Polo 6N", "Polo 6N2", "Polo 9N" etc.? Dat lijkt mij toch wel een fijn onderscheid om nog te kunnen maken.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!