Nieuwe mods MyPolo.nl forum / website

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Het leek mij goed om maar even een topic aan te maken waar wij de nieuw geinstalleerde mods aan jullie voorleggen. Heb je vragen en/of toevoegen over de mods dan kan je ze hier posten Big Grin

16 september: Tijd / Gemiddelde tijd online
Vanaf vandaag is in de postbit (info onder je avatar in het forum) te zien hoe lang je online bent geweest en de gemiddelde duur van je forumbezoek. Leuke mod om te zien of het forum nou echt verslavend is Big Grin
 
16 september: vBTube Pro (TEST FASE!!!)
Van de week is door Webgangster vBTube geinstalleerd. Hiermee kunnen we op de website een eigen YouTube achtige omgeving maken en ook reactie's geven op eigen video's. Dit systeem moet volledig vertaald en aangepast worden dus bevind zich nog in een soort van test fase. Het is overigens al wel vast een kijkje te nemen (klik hiervoor op #VBTAB# http://www.mypolo.nl/forum/vbtube.php (ook deze naam zal nog wijzigen))
 
Vanaf vandaag is in de postbit (info onder je avatar in het forum) te zien hoe lang je online bent geweest en de gemiddelde duur van je forumbezoek. Leuke mod om te zien of het forum nou echt verslavend is Big Grin
Bij mij staat dat ik 12 uur online ben geweest, betekend dit de totale tijd sinds het actief zetten van deze mod ? Anders is er iets goed mis.
 
Weer een avondje vrij en gelijk maar met de site aan de slag gegaan, nog zoveel te doen Big GrinBig Grin

Vanaf nu een nieuw mod forum statisstieken, de oude onderaan forum home is uitgeschakeld. De nieuwe ziet er net weer wat beter uit en kan veel meer, staat nu pas op 25% van wat er mogelijk is volgens mij.

Wat kunnen jullie nog verwachten komende dagen; een andere cookie law mod (moet helaas) en een nieuwe inlog waarmee we hopen dat het inlog probleem verholpen is.
 
De nieuwe ziet er goed uit, maar staat boven aan het forum. Blijft deze daar ?
Wel benieuwd wat er nog meer bij komt.

Cookies gaan goed.

In principe neer te zetten waar we willen, tis wel even wennen nu boven aan maar als het forum laat kan je in één oog opslag zien wat de laatste topics met nieuwe info zijn (std op 5 maar kan je zelf groter maken) zo heb je de homepage niet meer nodig en kan je meteen naar het forum Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!