Nieuwe banden polo 2.0 jullie advies

Jordyyy

Bekend lid
105
33
57
3C633574-BD10-4EF7-94E7-A2655C78E294.pngik rij nu al een gehele tijd op de Bridgestone turanza t001 maar er komen nu scheuren in dus die zullen wel aan vervangingen toe zijn.
Nu ben ik opzoek naar nieuwe banden zal het allemaal nog veel verschil maken met grip verbruik etc? Ik zat te twijfelen tussen pilot sport 4, pilot sport 5 of Bridgestone turanza t005. Pilot sport is echt een stuk duurder. Welke band raden jullie me aan?
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
Ik ben fan van Dunlop sport, maar heb nu voor Pirelli P Zero gekozen en die bevallen toch ook zeer goed.
de 1e keer dat ik Pirelli rij, maar die dikke veldrandbeschermer vond ik toch wel erg mooi.
Dat ze super rijden is de kers op de taart.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Jonielzhsv
3C633574-BD10-4EF7-94E7-A2655C78E294.pngik rij nu al een gehele tijd op de Bridgestone turanza t001 maar er komen nu scheuren in dus die zullen wel aan vervangingen toe zijn.
Nu ben ik opzoek naar nieuwe banden zal het allemaal nog veel verschil maken met grip verbruik etc? Ik zat te twijfelen tussen pilot sport 4, pilot sport 5 of Bridgestone turanza t005. Pilot sport is echt een stuk duurder. Welke band raden jullie me aan?
Vandaag de Pirelli P ZERO (PZ4) XL2 215/40 R18 besteld voor de GTi
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
  • Leuk
Waarderingen: MHPolo en Marc Vuylsteke
rij eigenlijk al vanaf dag 1 op de Michelin PS4 onder de polo, die Turanza's meteen er aflaten halen wat een kut banden zijn dat. totaal niet GTI waardig.
Daarvoor had ik Dunlop SP sport RT2 onder mn golf 7 ook erg lekker
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik rij dus nu op die turanza ik ben niet
rij eigenlijk al vanaf dag 1 op de Michelin PS4 onder de polo, die Turanza's meteen er aflaten halen wat een kut banden zijn dat. totaal niet GTI waardig.
Daarvoor had ik Dunlop SP sport RT2 onder mn golf 7 ook erg lekker
anders gewend maar ik overweeg dus ook om Michelin eronder te zetten, kwa wat merk je veel verschil?
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
Ik rij dus nu op die turanza ik ben niet

anders gewend maar ik overweeg dus ook om Michelin eronder te zetten, kwa wat merk je veel verschil?
og jonge, een wereld van verschil, wat een grip ten opzichte van die Turanza's echt niet normaal. ik weet niet of je vind dat je met die Turanza's kunt hoeken met die GTI maar als je dat nu al vind dan kan je straks je grens nog een heel stuk verder oprekken
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
og jonge, een wereld van verschil, wat een grip ten opzichte van die Turanza's echt niet normaal. ik weet niet of je vind dat je met die Turanza's kunt hoeken met die GTI maar als je dat nu al vind dan kan je straks je grens nog een heel stuk verder oprekken
Ik merk nu dat als ik even flink gas geef ik amper grip krijg, ik wou de gti graag tunen maar daardoor begon ik te twijfelen aangezien ik dacht dat het alleen maar erger zou worden, misschien dat het op de Michelin banden wel zou kunnen. Is die van jou getuned?
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
Ik merk nu dat als ik even flink gas geef ik amper grip krijg, ik wou de gti graag tunen maar daardoor begon ik te twijfelen aangezien ik dacht dat het alleen maar erger zou worden, misschien dat het op de Michelin banden wel zou kunnen. Is die van jou getuned?
Nee mijne is niet getuned ik rij 55.000km per jaar met mn voet naar beneden ik denk dat het dan wel stuk kan en ik rij hem zakelijk dus nee ik heb hem origineel.

er is uiteraard een grens waar de auto het vermogen op de weg krijgt, maar geloof me met de 4s is dat echt 10 keer beter. launch control zal hem nooit worden met de polo
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Nee mijne is niet getuned ik rij 55.000km per jaar met mn voet naar beneden ik denk dat het dan wel stuk kan en ik rij hem zakelijk dus nee ik heb hem origineel.

er is uiteraard een grens waar de auto het vermogen op de weg krijgt, maar geloof me met de 4s is dat echt 10 keer beter. launch control zal hem nooit worden met de polo
Net contact gehad met de garage €220 per band inclusief montage pilot sport 5
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
3C633574-BD10-4EF7-94E7-A2655C78E294.pngik rij nu al een gehele tijd op de Bridgestone turanza t001 maar er komen nu scheuren in dus die zullen wel aan vervangingen toe zijn.
Nu ben ik opzoek naar nieuwe banden zal het allemaal nog veel verschil maken met grip verbruik etc? Ik zat te twijfelen tussen pilot sport 4, pilot sport 5 of Bridgestone turanza t005. Pilot sport is echt een stuk duurder. Welke band raden jullie me aan?
Oeps die zijn aardig op heb al veel banden gezien maar dit nog nooit
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Welke maat zoek je?
Kijk eens naar Toyo Proxes T1R. Ik heb daar hele goede ervaringen mee. Plakt aan de weg. Toyo maakt al jaren prima banden. Is de Japanse Michelin zeg maar.

Van de A merken zou ik Pirelli, Dunlop, Vredestein en Continental sowieso links laten liggen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo Life  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!