Nieuwe auto, opnieuw voorstellen.

VM407

Bekend lid
1,255
577
139
Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje terug een topic gestart ''TDI of TSI'' omdat ik een nieuwe wagen wilde hebben maar twijfelde of ik een diesel zou halen of benzine. Nogmaals dank voor jullie info en adviezen.

Ik was al vanaf augustus een beetje aan het rond kijken en ook bij auto's wezen kijken, eigenlijk allemaal benzine auto's, van ex schade Polo's tot aan ex lease auto's, daar natuurlijk ook weer de nodige ervaring op gedaan met waar je op moet letten.

Uiteindelijk kwam ik bij een Polo 6C ''Lounge'' uit die uit Duitsland komt.
De auto had redelijk wat opties en een lage km stand, de dealer had alle documenten ter inzage m.b.t. invoeren, bpm etc. en dat leek in orde (bpm: 2392). Een vriend van mij werkt bij Audi en kon de KM stand ook verifiëren in hun systeem, tevens heeft de verkoper ook in het contract gegarandeerd dat alles in orde is.

Dus.. mijn oude Polo ingeruild en een nieuwe mee terug genomen.

Er werd gevraagd om wat foto's en nieuwe voorstel ronde dus bij deze !
 

Bijlagen

  • IMG_4360.JPG
    IMG_4360.JPG
    1 MB · Weergaven: 217
  • IMG_4361.JPG
    IMG_4361.JPG
    1.2 MB · Weergaven: 225
  • IMG_4362.JPG
    IMG_4362.JPG
    1.3 MB · Weergaven: 209
  • IMG_4363.JPG
    IMG_4363.JPG
    1.2 MB · Weergaven: 213
  • IMG_4364.JPG
    IMG_4364.JPG
    1.3 MB · Weergaven: 182
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!