Nieuw en opzoek naar een audio upgrade

Ia het daadwerkelijk zo'n groot verschil? Ik was inderdaad aan het denken om t stukje achter de boxen te dempen.
Ben bij een aantal audiogarages geweest, enkele daarvan zeiden dat het toch veelal geldklopperij is omdat mensen dr verkeerde boxen voor de verkeerde soort auto gebruiken..
Pak een set die goed bij je auto past en daar kom je al een heeeeel eind mee?


Meningen daarover?
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Dempen ontdreunen maakt wel een heel groot verschil. Bij mijn polo ga ik er binnenkort ook aan beginnen. Ik kies voor Gladen speakers. M-line voor, en Gladen rc165 coaxiaal voor achter. Ik heb wel al een oude reservewiel subwoofer van pioneer er bij. Ik heb destijds de deuren van mn golf 1 ook gedempt. Echt een heel groot verschil. Nu pak ik het fanatieker aan, ik ga alles dempen (qua deuren, later wellicht nog achterbak etc.) en isoleren. Maar misschien ook gewoon omdat het kan.
Wat de audio zaak zei, was in ieder geval een plaatje van 4mm dik direct achter de speaker.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Dempen ontdreunen maakt wel een heel groot verschil. Bij mijn polo ga ik er binnenkort ook aan beginnen. Ik kies voor Gladen speakers. M-line voor, en Gladen rc165 coaxiaal voor achter. Ik heb wel al een oude reservewiel subwoofer van pioneer er bij. Ik heb destijds de deuren van mn golf 1 ook gedempt. Echt een heel groot verschil. Nu pak ik het fanatieker aan, ik ga alles dempen (qua deuren, later wellicht nog achterbak etc.) en isoleren. Maar misschien ook gewoon omdat het kan.
Wat de audio zaak zei, was in ieder geval een plaatje van 4mm dik direct achter de speaker.


Oke thanks! Vanwaar je keuze voor de mline als ik vragen mag?
Dan zal ik er toch eens over nadenken om ze toch maar te dempen!
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Ik heb met plak demping gewerkt met aluminium bovenkant.
En met spul dat verhit moet worden.


De alu plaatjes zijn makkelijker te verwerken.
De verhitte platen blijven super goed zitten.

Mijn voorkeur gaat en ging uit naar de alu versie
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Ik ben voor de m- line gegaan nadat ik een heel aantal verschillende had beluisterd. Ik vond de rs-line misschien iets scherper helderder. Maar de m-line mooi warm en vol. En met het prijs verschil kan ik mezelf gelijk ook de aanschaf van achter speakers verkopen [emoji41].
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Ik heb voor mijn Polo 9N een Pioneer TS-WX70DA gekocht. Is een platte plaat en kun je gewoon spullen opleggen. Even in Duitsland bestellen dan, overigens. Scheelt je snel 100 euro.

Voren en achter heb ik respectievelijk 2 composetjes (waarvan ik alleen van voren de tweeters gebruik). Afstellen met je radio en geweldig geluid!
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ik deed vroeger in mijn autos altijd voor een combo setje achter een 2 weg set.
En een goeie radio voor de versterking en het was voor mijn altijd prima.

Wil je echt een goeie bass dan ga je toch richting een subwoofer.

Ik heb zelf een goeie radio en alle speakers origineel ( 4 incl tweeters dus het zijn er 6) ik vind het geluid persoonlijk prima, er zou voor het mooie iets meer bass in mogen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!