MyPolo V3: Nu Online! Meningen?!

ik weet niet of hij al gemeld is:
ik miss dat de koppeling bij de handleidingen niet werken:
ik klik polo Iv aan.
op die pagina kan je onder de menukeuzelijst klikken op handleidingen(Je bent nu hier: Home » Handleidingen » Volkswagen Polo IV)
klik je op handleidingen kom je op een mooie pagina met:
Hier zie je een overzicht van alle handleiding voor ieder model
* Volkswagen Polo 6R
* Volkswagen Polo 9N3
* Volkswagen Polo 9N
* Volkswagen Polo 6N2
* Volkswagen Polo 6N
op de types kan je klikken maar dan kom je op een pagina uit die niet bestaat(new.mypolo.....)
 
Ik heb nu het een en ander aangepast.
Sommige pagina's zijn er niet of de link is niet goed ingevoerd destijds.

Zal het even doorgeven aan de rest zodat hier naar gekeken kan worden.
Bedankt voor je input! :)
 
BMW  1 serie  1.6 
Al een paar keer zie in een bericht de term "op de kalender gezet" vallen. Nu valt mij pas het linkje "Kalender" op als je op "Forum" klikt :)

Maar ... als ik daar op klik, krijg ik de melding dat ik geen toegangsrechten tot deze pagina heb :confused:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Al een paar keer zie in een bericht de term "op de kalender gezet" vallen. Nu valt mij pas het linkje "Kalender" op als je op "Forum" klikt :)

Maar ... als ik daar op klik, krijg ik de melding dat ik geen toegangsrechten tot deze pagina heb :confused:


Opgelost, heel stom van mij...
Zelfs als je niet ingelogd was had je nog meer rechten.
 
BMW  1 serie  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!