MyPolo Software updates & nieuw thema 2023!

ik vond het vorige een pak beter en duidelijker, deze nu is minder duidelijk (zeker bij aangepaste lettertype en ingezoomd Beeld)
als het kan mag er een veel duidelijker verschil zijn tussen bvb gelezen en nog niet gelezen items. bvb groen tekst of kader gelezen en rood voor nog niet gelezen ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Heren, begrijp ons goed, dit is een soort test. De polls werkte niet, dit kwam door een add-on, deze is nu uitgezet, waardoor polls werken, alleen de lay-out even anders oogt. Johan is er mee bezig, naast een volledige baan en een gezin, dus een beetje geduld en waardering graag, dank u.
Als ik iets test stel ik feedback op prijs... Dat is overigens ook de reden van dit topic. Heeft niets met waardering te maken. Neem het dus niet negatief op.
 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Doe ik zeker niet, maar soms wordt er snel overheen gekeken hoeveel tijd iets kost en zoals gezegd, we zijn allemaal druk met banen en gezinnen.

We zien graag feedback, want we moeten natuurlijk wel de #1 polo site blijven he?
Ik ben voorheen webmaster van een site met een forum geweest. Ik weet hoeveel tijd je hier vrijwillig in gooit en dat wordt zeker op prijs gesteld!
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: HoMi en Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!