Mypolo.nl zoekt Moderator(s)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin

Beheerder
4,453
1,904
203
Beste leden,

Voor het forum zijn wij op zoek naar een nieuwe moderator die het forum (Of een deel) wilt modereren.

Wat houdt dat precies in?
- Indien je een bepaald deel voor je rekening wilt nemen; alle nieuwe topics in dat deel lezen en zorgen dat de regels worden nageleefd.
-Het hele forum modereren is ook een optie (doen wij eigenlijk allemaal op dit moment).
- Als je in andere delen onregelmatigheden tegenkomt deze natuurlijk ook even meepakken.
- Topics in het marktplaats sub-forum goedkeuren als ze aan de eisen voldoen en sluiten/verplaatsen wanneer nodig (sowieso na 60 dagen indien er geen reactie meer is van de verkoper)
- (Helpen) organiseren van MyPolo Meet&Greets

Lijkt het je leuk om een van deze dingen te doen of eventueel meerdere/allemaal, laat hier even een reactie achter en dan kunnen we kijken wie wat voor zijn/haar rekening kan nemen!

Uiteraard is dit geen dag-taak maar het is wel handig als je bijna elke dag even op het forum aanwezig bent.
Bij onzekerheden/vragen kun je altijd even met het team overleggen via onze officiële MyPolo Beheer WhatsApp groep.


Groeten namens het Mypolo team.
 
Ik stel mij ook beschikbaar.
Ik merk dat ik sinds een paar maanden steeds actiever ben en wel een keer of 3-5 per dag even op het forum aan het gluren ben.
Het lijkt me ook leuk om te helpen bij het organiseren van de meetings.
Mijn beschikbaarheid zal ongeveer 1,5-2 uurtjes per dag zijn (verspreid over de hele dag).

Succes met het zoeken naar de juiste persoon zodat het forum op een hoog niveau kan blijven!
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en Robin
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!