MyPolo.nl Verbeteringen -> graag jouw input!

Ik had dus een verzoek m.b.t. het @'den van iemand, wellicht wel 1tje waar iedereen iets aan heeft.

Zojuist heb ik een topic geschreven waar ik redelijk wat mensen in moest @'den, maar hiervoor moest ik naar mijn muis grijpen om een persoon aan te klikken en zo de persoon definitief te @'den. Zou dit kunnen worden gedaan met een 'TAB' klik en een 'ENTER' wellicht? Ik weet niet of dit een functie is in beheer van jullie of van XenForo, maar het zou wel vet wezen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
De grijze cijfers naast de items mss ook in het mooi "wit" verander (is niet zo duidelijk nu)
En eventueel bij een nieuw bericht op een item die laten in "rood" veranderen.
Een Android & Apple App voor de smartphone zou ook leuk zijn :cool: ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
De grijze cijfers naast de items mss ook in het mooi "wit" verander (is niet zo duidelijk nu)
En eventueel bij een nieuw bericht op een item die laten in "rood" veranderen.
Een Android & Apple App voor de smartphone zou ook leuk zijn :cool: ;)
Je kan een app icon aanmaken op je mobiel. Dat als je erop klikt je naar de site gaat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Ik had dus een verzoek m.b.t. het @'den van iemand, wellicht wel 1tje waar iedereen iets aan heeft.

Zojuist heb ik een topic geschreven waar ik redelijk wat mensen in moest @'den, maar hiervoor moest ik naar mijn muis grijpen om een persoon aan te klikken en zo de persoon definitief te @'den. Zou dit kunnen worden gedaan met een 'TAB' klik en een 'ENTER' wellicht? Ik weet niet of dit een functie is in beheer van jullie of van XenForo, maar het zou wel vet wezen
Deze zou ik inderdaad moeten aanvragen of dat mogelijk is, is niet een stuk zelf gemaakte code..
De grijze cijfers naast de items mss ook in het mooi "wit" verander (is niet zo duidelijk nu)
En eventueel bij een nieuw bericht op een item die laten in "rood" veranderen.
Een Android & Apple App voor de smartphone zou ook leuk zijn :cool: ;)
heb je een screenshot ter verduidelijking wat je bedoeld?
 
  • Leuk
Waarderingen: H11
Deze zou ik inderdaad moeten aanvragen of dat mogelijk is, is niet een stuk zelf gemaakte code..

heb je een screenshot ter verduidelijking wat je bedoeld?
niet direct een screenshot,
maar op de startpagina van my polo waar de eerste 15 onderwerpen onder elkaar staan staat links voor elk onderwerp een cijfer van 1 tot 15, en die zijn grijs en bijna niet te zien.
of deze ook in het wit kunnen gezet worden zoal de tekst.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: H11
niet direct een screenshot,
maar op de startpagina van my polo waar de eerste 15 onderwerpen onder elkaar staan staat links voor elk onderwerp een cijfer van 1 tot 15, en die zijn grijs en bijna niet te zien.
of deze ook in het wit kunnen gezet worden zoal de tekst.
gedaan, zowel bij de lichte als donkere versie van de site aangepast, bedankt voor het melden!
 
Een kentekenplaathouder die ik van de dealer krijg is gratis of, althans ik heb die altijd gratis meegekregen.

Maar als forummer begrijp ik dat daarvoor betaald moet worden.

Alleen hoe graag ik hem ook wil en er bereid voor ben om te betalen, het is onduidelijk aangegeven waar of hoe ik die kan bestellen.

En een investering is in mijn ogen iets heel anders, jouw auto bijvoorbeeld
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Een kentekenplaathouder die ik van de dealer krijg is gratis of, althans ik heb die altijd gratis meegekregen.

Maar als forummer begrijp ik dat daarvoor betaald moet worden.

Alleen hoe graag ik hem ook wil en er bereid voor ben om te betalen, het is onduidelijk aangegeven waar of hoe ik die kan bestellen.

En een investering is in mijn ogen iets heel anders, jouw auto bijvoorbeeld

Je kan de kentekenplaathouder bestellen via @Johan
Herkennen forumleden je als forumlid !
 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
Een kentekenplaathouder die ik van de dealer krijg is gratis of, althans ik heb die altijd gratis meegekregen.

Maar als forummer begrijp ik dat daarvoor betaald moet worden.

Alleen hoe graag ik hem ook wil en er bereid voor ben om te betalen, het is onduidelijk aangegeven waar of hoe ik die kan bestellen.

En een investering is in mijn ogen iets heel anders, jouw auto bijvoorbeeld
Bij een dealer breng je toch ook je geld mee voor de diensten, uiteindelijk betaal je die houder zelf in het kleinmateriaal wat ze je berekenen.. slecht voorbeeld in mijn ogen ;)

Daarop doorbordurende, dit forum is hobbymatig in de lucht en wordt betaald uit sponsoring/advertentie inkosten en donaties, hier kan ik niet elk lid een plaathouder van weggeven. Brengt me op het laatste punt, ik kan met alle gemak een webshop maken, maar dan komt toch echt de KvK/zakelijke rekening om de hoek kijken en is het opeens niet meer hobbymatig.

Vandaar de keuze om de plaathouders/stickers tussen neus en lippen door ter kostprijs te verkopen :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!