MyPolo.nl Meet & Greet Aftertalk ;)

ach ja het is wel leuk om achter elkaar te rijden, maar na een tijdje gaat iedereen toch zijn eigen snelheid bepalen...dat merkte ik ook toen we van Voorburg - AC De meern reden...iedereen begon ineens harder te rijden >_<

Of gewoon niet volgen :?:

maar goed het blijft je eigen keuze he ;)
 
Ow god!!! Zo'n mooi verzameling zeg!
Nu ik de auto's zo samen zie, krijg ik toch beetje spijt dat ik niet voor de candy gekozen heb... Twijfelde nogal sterk tussen een witte, zwarte of rode :( ... heb dan maar op safe gespeeld en de zwarte besteld, aangezien dat altijd mooi is natuurlijk. Was bang dat het wit of rood vlug zou vervelen....
Echt mooie bakjes! Die peppergray op air is ook vet!
 
ik heb dit jaar al 3keer 180eu gehad.
onnodig ling srijden verdrijvingsvlak en rood licht

valt t inderdaat nog wel mee die eene 141 eu,
maar je had er wel vlle leukere dingen van kenne doen.

overigens gewoon bezwaar maken.
heb ik ook gedaan en heb onnodig links rijden terug gehad,
2maal administratie ben je wel kwijt maar das maar een 10eu.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Mauri komt ervanaf met €229,-

Er was een stuk dat ik 170 reed achter mauri aan maar mitchi je was nog voor me ik hoop dat ik niet zoveel gas gaf lol :mrgreen: maarja moet ik em betalen vraag ik zowieso om foto ik hoop niet dat ik gepakt ben met die 170 maar met veel minder wil niet voorkomen namelijk :cry: reden ik moest naar de toilet lol!
 
Polootje zei:
mitchi3 zei:
Deze meeting koste me 141euro!! Bij Woerden A12 richting Den Haag...
Hij lag vandaag pas in de bus!
22km te hard...

Tja....trajectcontrole daaro!! Daar ben ik ook ooit 's op de gevoelige plaat vastgelegd... :?

Dus ik hou me daar altijd heel rustig...

Er staat toch echt een groot bord ;)

FotoPNSHPNH6-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!