MyPolo.nl Meet & Greet Aftertalk ;)

Toen wij van de A12 afkwamen zag ik al een heel hoop polo's voor de stoplicht stil staan haha Big Grin dat was toch wel leuk om te zien ;) damn ik heb bijna 3 uur daar in de zon gelopen zonder zonnecreme...voelde toch wel beetje pijnlijk aan toen ik thuis kwam haha Stick Out Tongue
 
Het was leuk om zo veel polo's bij elkaar te zien.
Vooral de oude Polo 1 dacht ik was de moeite.
Leuke babbel gehad met enkele forumleden.

Ps: voor de Belgische collega's: voel u zeker niet aangevallen maar bij aankomst moest ik het wel effe zeggen. Keep it cool and save on the road ;)
 
KYC zei:
Toen wij van de A12 afkwamen zag ik al een heel hoop polo's voor de stoplicht stil staan haha Big Grin dat was toch wel leuk om te zien ;) damn ik heb bijna 3 uur daar in de zon gelopen zonder zonnecreme...voelde toch wel beetje pijnlijk aan toen ik thuis kwam haha Stick Out Tongue


Idd...en wij zagen jullie aan de andere kant staan!
 
AloHa zei:
Het was leuk om zo veel polo's bij elkaar te zien.
Vooral de oude Polo 1 dacht ik was de moeite.
Leuke babbel gehad met enkele forumleden.

Ps: voor de Belgische collega's: voel u zeker niet aangevallen maar bij aankomst moest ik het wel effe zeggen. Keep it cool and save on the road ;)

ik voel me totaal niet aangevallen maar ge kon het gewoon anders gezegt hebben ipv zo direct aan te vallen, hoe zou jij zijn als je 240 km moest doen aan 110 per uur, nuja zand erover en back on track(topic).
 
Och joh wat kan het geven. Ieders eigen verantwoording.

Het belangrijkste is dat iedereen een gezellige dag heeft gehad :)

Ik in ieder geval wel Big Grin (wanneer is de volgende meet?)
 
hmm moet AloHa toch wat gelijk geven hoor.. je slingerde van de ene lane naar de andere, en op laatste moment vlieg je een afrit af, je rijd te snel terwijl we verlaagde auto's bij hadden, etc.. mijn polo was door die heldendaden bijna perto geweest.. de porsche wat achter me reed en de camionet wat links reed waren niet zo blij en ik geef hun gelijk !


Over de meet : leuke meet, was best wel leuk, Enzo's polo was very nice, net zoals de polo 1. chille mensen wel !
jammer dat jelo niet daar was om de coming home te activeren Stick Out Tongue
maar goed, was leuk, mooi weertje, toppie ! Stick Out Tongue xD
 
Lol wie waren jullie aan het volgen dan...

We reden 130-135 in België en rond de 110-120 in Nederland.
En dat van die afritten is maar zever imo.
Ik heb jullie ook naast ons zien rijden toen wij al op de afritstrook zaten.

Trouwens we hebben ALLEMAAL verlaagde auto's.
Als je al op een perfect vlakke autostrade geen 120 meer durft rijden...
(zeker in Nederland waar de wegen heel erg goed zijn)

Just saying, jullie overdrijven echt wel !
 
kerels wat maakt het uit, niemand is verplicht iemand te volgen !
wilt de ene 180 rijden, goed voor hun maar ik ga me niet de dood in jagen en rij gewoon op mijn tempo, ik kom er ook wel

dat van verlaagde auto's vind ik ook wel wat zever, denk dat ik kan zeggen dat ik het laagst van iedereen rij en heb nergens last van gehad

alleen bumperkleven vond ik iets minder twisted, denk als je zo 1ur lang achter me had gereden dan had je het wel gemerkt aan je steenslagschade, mijn 9breed velgen gooien tamelijk wat steentjes omhoog lol

twas een fijne m&g en daar mee uit, stop er nu maar over ;)
 
Pas maar op jongens, dadelijk wordt meester Johan nog boos :twisted: ;)

Het was toch gezellig we zijn weer allemaal veilig en wel thuis!! Dat is en blijft het belangrijkste :!: :ugeek:

[edit by maik] Jongens we dwalen af!
 
oh dit gaat over de rit BE - NL en het weggedrag daarvan?
ik dacht al waar gaat dit over (Aloha, Citroene, TwistedBE etc) maar goed niemand is verplicht iemand te volgen of course...zeker met verlaagde auto's kun je beter wat langzamer rijden dan met 180 knallen...ieder zijn ding ;)
 
Zo te zien een hoog 9N3-6R gehalte, jammergenoeg te laat op de terugweg vanaf Zandvoort om er nog een 6N tussen te kunnen zetten, volgende keer beter. Foto's zien er wel top uit heren, nette wagens tussen.

@ Dup: had dat even doorgegeven dat je hierheen kwam, had ik alvast de wiskey voor je klaargezet :lol: ach, dan maar bij Club Charlys eens aanhaken, dan heb ik hopelijk ook de grijze 6N bij en niet de daily Gas Boot.
 
KYC zei:
oh dit gaat over de rit BE - NL en het weggedrag daarvan?
ik dacht al waar gaat dit over (Aloha, Citroene, TwistedBE etc) maar goed niemand is verplicht iemand te volgen of course...zeker met verlaagde auto's kun je beter wat langzamer rijden dan met 180 knallen...ieder zijn ding ;)

Even wat rechtzetten, er is op geen enkel moment 180kmh gereden Dup gaf dit als voorbeeld. :roll:
Er is maximum 130-135km/h gereden. (in Belgie) in Nederland was het zelf maar max 115km/h-120km/h
Aloha en PRIdEVisions vonden het nodig om bij aankomst daar wat vervelend over te doen.
Hun excuss daarvoor was "wij rijden met verlaagde auto's".
Ikzelf heb ook een verlaagde auto en als je al geen 120km/h kan/mag rijden op een autostrade kan je al beter met je fiets gaan.
(Nuja dat je niet akkoord gaat tot daar aan toe, maar breng dat dan eventjes vriendelijk aan de man...)

Wat dat bumperen betreft Dup, ik vind persoonlijk een 3 tal autolengtes voldoende dan voegt er ook niemand tussen de groep in. (al waren er wel een paar die het toch deden :x )
Maar als jij dat te dicht vind heb ik daar begrip voor en wil ik mij daar voor excuseren.
(Jij kan het wel nog vriendelijk zeggen als iets je stoorde en dat respecteer ik)

Verder vond ik het niet nodig om hier nog woorden aan vuil te maken maar nu het ook op het forum terecht is gekomen vond ik wel dat ik mocht reageren op Aloha en PRIdEVisions hun post.
Dit is dan ook het laatste wat ik hierover ga vertellen.
 
Jarno zei:
Zo te zien een hoog 9N3-6R gehalte, jammergenoeg te laat op de terugweg vanaf Zandvoort om er nog een 6N tussen te kunnen zetten, volgende keer beter. Foto's zien er wel top uit heren, nette wagens tussen.

@ Dup: had dat even doorgegeven dat je hierheen kwam, had ik alvast de wiskey voor je klaargezet :lol: ach, dan maar bij Club Charlys eens aanhaken, dan heb ik hopelijk ook de grijze 6N bij en niet de daily Gas Boot.
hoe weet je dat ik een wiskey man ben jarno?
pak maar mee naar charly's dan ! Big Grin

twisted, no hard feelings dude
u nickname zegt al genoeg, grapke he pol ;)
 
Dup, ik vergeet niet snel wat mensen op vwpolo.nl posten ;) haha! Of ik die fles meeneem is een tweede vraag, eens op weg naar VAG-Fest mogen uitleggen aan de grens wat ik met alcohol in de auto aan het doen was -> duurt mij te lang om uit te leggen, mannen zullen achter de bar in Waregem vast ook wel een fleske hebben staan ;) jij een wiskey, ik een RedBull :lol: grote kans dat je me weer binnen treft, gisteren Ruud van Ruud's VW Shop weer even lief aangekeken of we weer bij de stand mochten staan :lol:
 
Johan, zoals ik al eens zei Johan, doe eens een concreet voorstel via de mail (jarno@vwpolo.nl) of kom allen eens langs op een M&G van de Polo Club Holland, verdeling neigt bij ons ook wel richting 6N(2), maar over het algemeen ook genoeg tegenwicht van de oudere 86(c)-familie en de 9N(3) en 6R types.
 
erm TwistedBE, ik heb nooit gezegd dat IK een verlaagde auto had. ik was serieus boos omdat mijn auto bijna naar de prak gereden was door die heldendaden, (ik probeerde het dan nog vriendelijk aan de man te brengen maar is toch moeilijk op zo momenten) en ik zei dat uit mederespect voor de verlaagde wagens van het wat kalmer aan te doen, en dat je beetje te snel reed imo. maar dit heeft DUP al verklaard dat hij daar geen moeite mee had. als je in een grote groep was geweest, waren er wel grote problemen gekomen vrees ik.

No hard feelings man, was ff moeilijk momentje toen ^^
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!