MyPolo.nl Meet & Greet Aftertalk ;)

Bas zei:
@ citroene, Jou niet gesproken, maar je Polo zag er goed uit!! En 2 uur en 45 minuten gereden :O Das ook een eind weg zeg.
arnold die later is gekomen, met zijn witte polo op zwarte velgen kwam zelfs van brussel, was pas geland met het vliegtuig uit chicago Big Grin
 
Zeker geslaagd dagje!!! :mrgreen: :cool:

@ Enzo & Mauri:
Was wel even grappig hé, op de weg terug... Hadden we even een mooi driehoekje en een weg blokkade.

Was die andere BM die we onderweg tegen kwamen ook aanwezig? Met die R-embleem tussen zijn deuren en Led DRL..??
 
was zeker gezellig en goed druk en warm,
moest weer snel naar huis,
verjaardag vieren,
was er met 3 kwartier,
echt mooi die nieuwe a2 zo.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
@Bas Ik zie het wel zitten ja, de auto loopt een stuk beter!. En de korting actie loopt nog tot het einde van de maand dus ik zal snel moeten beslissen :lol: .

Volgende keer kunnen we wel een toertocht doen, door het oosten of Limburg!.
 
Daaamn.. ik baal echt dat ik niet kon komen op die meeting :(
echt die foto's zijn zooooo vet en als ik zo de ervaringen hoor was 't ook een zeer mooie meeting Big Grin
oh en toertocht door 't oosten des lands, ik ben voor! Big Grin
niet om 't een of 't ander, maar ik moet nogal oppassen dat ik niet meer kilometers rijd dan de auto voor verzekerd is :oops:

(oh en ik ben net terug van een goede avond stappen dus vandaar de late reactie Stick Out Tongue )
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik wil sowieso iedereen bedanken voor de opkomst (en stiekem de belgen nog het meest voor de lange rit op deze mooie dag) ik vond het echt erg geslaagd en gezellig! Iedereen heeft zich netjes gedragen wat ik ook erg waardeer (heb wel eens anders gezien)

Leuk ook dat we een lang foto momentje hebben gehad, heb er stiekem soms wel om gelachen Big Grin Ik had zelf niet zo'n hoge opkomst verwacht dus vind het echt super cool dat bijna iedereen er was die zich had aangemeld!

dus nogmaals; iedereen bedankt!!
 
MyPoloCandy zei:
@Bas Ik zie het wel zitten ja, de auto loopt een stuk beter!. En de korting actie loopt nog tot het einde van de maand dus ik zal snel moeten beslissen :lol: .

Volgende keer kunnen we wel een toertocht doen, door het oosten of Limburg!.

@MyPoloCandy waar zie jij die korting dan staan op de website :? ??
http://www.venturatuning.nl/merken/chip ... otion.html
ik zie nog steeds 485 euro staan :| . . .
 
Het was wel even schrikken toen we na bijna 200km gereden te hebben op een lege parking aankwamen.
Het angstzweet dat we zo ver gerden waren voor helemaal niks sloeg effe toe.

Maar gelukkig kwam er snel een karavaan van Polo's toe. :twisted:
 
TwistedBE zei:
Het was wel even schrikken toen we na bijna 200km gereden te hebben op een lege parking aankwamen.
Het angstzweet dat we zo ver gerden waren voor helemaal niks sloeg effe toe.

Maar gelukkig kwam er snel een karavaan van Polo's toe. :twisted:

Als je een half uur te vroeg bent krijg je dat al snel Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!