MyPolo.nl meet & greet 5 september, AC de Meern

Op welke datum zie jij het liefst de MyPolo.nl meeting?


  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.
Johan zei:
hahah hier ook, anders hadden ze er niet onder gezeten.. als we een contest lelijkste winterwielen houden dan in ik 1000% zeker Big Grin

Eg nie...ik win want ik ben van 205 bandjes naar formaat fietswielbandjes gegaan en ook nog met de smerigste wagen!! :lol:

Eigenlijk wel een leuk idee...smerigste autocontest...
 
Bas zei:
Dan doe ik niet mee, vind ik zonde van de lak :(

Hoewel ik iemand ben die elke week de auto was (als het weer het toelaat) heb ik dat nu dus al een paar weken niet kunnen doen ivm de aanhoudende vorst en troep die nu naar beneden komt.... :(

Maar als het weer wat beter wordt (lees: geen vorst of sneeuw) dan wordt ie toch echt weer heerlijk gewassen!
 
Maar ff zonder gekheid, zat zelf aan eind maart begin april te denken dan hebben de meesten hun glim-wielen er al weer onder zitten en is het ook niet extreem koud buiten :)

Hoe eerder een datum hoe meer mensen er komen want dan kun je dat vakje in de agenda alvast invullen :)

Heb zelfs al een leuke locatie Big Grin

http://www.google.nl/maps?f=q&source=s_ ... 9&t=h&z=19

De mac in helmond grote parkeerplaats tot 50 auto's en bij de buren is nog plaats voor 20 :)
 
Enne vanuit purmerend is t maar anderhalf uurtje rijden hoor Stick Out Tongue

dat was de meern ook voor mij ;)

En het is ook maar een voorstel he ;) Maar deze locatie is ook goed te doen vanuit belgie en heeft alles bij de hand. eten drinken en toilet. Je hoeft om te eten nog niet eens de auto uit, kunt gewoon door de drive :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!