MyPolo.nl meet & greet 5 september, AC de Meern

Op welke datum zie jij het liefst de MyPolo.nl meeting?


  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Het is eindelijk zover. De meet & greet komt eraan!

MyPolo.nl meet & greet
Waar: AC de Meern (langs de A12)
Wanneer: zondag 5 september
Tijdstip: 12.00 - ......

Aanwezige:

:arrow: Polootje
:arrow: AthoS (9n3 BM)
:arrow: Maik
:arrow: Johan
:arrow: Dio, afhankelijk van het weer
:arrow: Starsky

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu Johan en ik terug zijn van vakantie is het de hoogste tijd om de MyPolo.nl meeting (meet & greet) te gaan plannen.

De meeting zou ons het best op een zondag uit komen vandaar dat er drie optie mogelijkheden zijn in de Poll; 5, 12 of 19 september. We zullen de meeting dan uiteindelijk laten plaats vinden op de dag die vanuit de Poll de meeste stemmen heeft.

Kwa locatie hebben wij de parkeerplaats van AC restaurant De Meern ( Utrecht ) in gedachten omdat deze toch wel centraal ligt in het land en vrij toegankelijk is.

* Mocht je nog tips over andere unieke locatie in rondom Utrecht dan horen we het graag.
 
Re: MyPolo.nl meet & greet 2010

12 september is de VW Outlaws meeting in Heerde, dus daar probeer ik al bij te zijn. Ik heb op 19 september gestemd... ;)

Enne...de lokatie is perfect! Goed aanrijdbaar, alleen koffie mot je daar niet nemen, dat is niet te z**pen..
 
Re: MyPolo.nl meet & greet 2010

Bij AC de meern is de koffie en t eten niet te zuipen /vreten.... en de bediening traag :roll: :? :(

Wij van het polo 86(c) register hebben daar onze winter meeting al een paar keer gehouden en elke keer weer was t ruk! daarom zijn wij verkast naar Hotel de Witte Bergen aan de A1 waar het eten etc wel goed is en ook niet duur! was toen voor 2 bakken koffie en een hongaarse uitsmijter (die me haast te veel aan eten was) nog geen 10,- kwijt Big Grin En ze vonden het zeker geen probleem aangezien wij het altijd van te voren melden door even te bellen dat wij dan daar op de parkeerplaats willen gaan staan voor onze meeting en van het personeel leuke reacties kregen!

www.hoteldewittebergen.nl

;)
 
Re: MyPolo.nl meet & greet 2010

Dekker zei:
Polootje zei:
Dekker zei:
Ik heb de 19e gekozen, dan kan ik heel misschien. Waarschijnlijk ook niet :evil:
En die andere twee kan ik absoluut niet ivm volendammerkermis (5 sept) en werk (12 sept)

Aaahhhh...nee he, kun je niet iets verzinnen dan waardoor je wel op 19 sept. kan?
Weet niet,.. ligt er ook een beetje aan..
Hoelaat jullie willen meeten

Ik heb daar geen idee van, de beheerders van dit gezellige forum wel denk ik zo....Ik vermoed zelf dat het rond het middaguur zal liggen??? Tenminste, mijn ervaring is met dit soort meet and greet bijeenkomsten dat het rond een uurtje of half 1/1 uur 's middags is....
 
Re: MyPolo.nl meet & greet 2010

Het wordt nog spannend of het de 5e of de 19e sept. gaat worden als ik zo de poll bekijk....Stiekum hoop ik op de 19e, want dan heb ik de wagen voor een groot gedeelte opgeleukt... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!