MyPolo.nl meet & greet 5 september, AC de Meern

Op welke datum zie jij het liefst de MyPolo.nl meeting?


  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist de weatherforecast bekeken op KNMI, maar dit zijn vooralsnog de verwachtingen:

Zaterdag en zondag neerslagkans zo rond de 10-20% (dus te verwaarlozen)
Zonneschijn op zater-en zondag is resp. 60% en 50%
Temperaturen zijn ook goed te noemen: zaterdag: 17/20 en zondag 19/21

Al met al tot nu toe positief! Big Grin
 
starsky zei:
Gister maar eens de auto gewassen voor de meeting :mrgreen:

Is er toevallig ook een telefoonnummer van de organisatie?

Nu al gewassen joh? Dat doe ik meest van tijd de dag ervoor... ;)

Het is niet echt georganiseerd hoor, gewoon gezellie rond een uurtje of 12 (mag ook wat later hoor) bij elkaar komen, kennismaken en babbelen...that's all tot je er genoeg van hebt.
 
voor mij wordt het nog spannend of ik op de meeting kan komen met de Polo!

heb al een tijdje last van een muffe lucht in de auto, en met de regen van de laatste dagen lag er dus een hele plas RV op de vloer onder de mat!
vandaag eindelijk tijd gevonden om mn dashboard even deels te demonteren en blijkt dat mn raam niet goed in de auto geplaatst is door degene die hem een tijdje terug voor me heeft vervangen.

nu dus afwachten wanneer die tijd heeft om hem opnieuw te plaatsen! hoop dus voor het weekend nog.. en anders moet ik met de Golf op stap denk ik..
 
Nice :cool: , hoe meer hoe beter Stick Out Tongue ik heb er wel zin in, heb nog genoeg te doen voor zondag Stick Out Tongue

Interieurtje
US Blinkers
Deurstijl vervangen
Accubak weet netjes in elkaar flansen met parkers en bindstrippen.

Ik rij over nijmegen (A73) naar Utrecht dus... weet niet of er zijn die dezelfde weg nemen ?
 
PoloBas zei:
Nice :cool: , hoe meer hoe beter Stick Out Tongue ik heb er wel zin in, heb nog genoeg te doen voor zondag Stick Out Tongue

Interieurtje
US Blinkers
Deurstijl vervangen
Accubak weet netjes in elkaar flansen met parkers en bindstrippen.


Pffff..je bent niet de enige hoor..Wij moeten (nou ja moeten) de audio nog voor elkaar maken...en dan spreken we niet over een gewoon radiootje, nee ik wil natuurlijk weer de navi (multimedia) er weer in! Plus, als er nog tijd over is, nog wat draden (voeding, RCA's en speakerkabels) trekken van voor naar achteren voor de subwoofer, 4-kanaals versterker, cd-wisselaar en de achterboxen voor de hoedenplank. Dan wordt er tzt ook nog een hoedenplank gemaakt als ook een vloertjes...dus nog zat te doen.

Aankomende maandag gaat ie voor de verlaging, alleen veren. Dus ik kom nog onverlaagd naar de meeting jongens en meiden... :?

Ik dwaal natuurlijk weer af....maar met hoeveel auto's zijn we nu aankomende zondag? Een Polo of 10 ongeveer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!