Mypolo - M&G - Leden meeting Amersfoort

Meeting


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp nu wel waarom er steeds gezeur is om de meetings of ze nu voor alle polos zijn of aw of Gti
Ik snap er geen bal van maar ik ben natuurlijk ook nieuw in Pololand. Ik heb inmiddels uitgevogeld dat AW het nieuwste type Polo is maar ik dacht in eerste instantie dat jullie je AanhangWagen mee mochten nemen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI 180 PK GTI DSG7 Carbon edition 
Laten we het gewoon bij Polo`s houden anders kun je de naam van het forum ook wel veranderen :mrgreen:
Bij deze is dit het laatste bericht wat hierover gaat. Ben het nu wel een beetje beu al dat gezeur, beetje kinderachtig gedrag om het laatste woord te willen hebben. Het is een MyPolo Meet&Greet, dus voor álle leden, dit is al vanaf het begin zo dat er ook wel eens wat andere auto's langs komen en alleen maar gezellig..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!