Mypolo "Dyno meet" Update 1

niks vergeten, ben er nog steeds voor in hoor. Best leuk om eens de verschillen te zien met een meting op dezelfde bank.
Dus als er iemand is met relaties...
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Iedereen is welkom, lijkt me. Maar erg veel animo lijkt me er niet voor. Je moet wel een aardig aantal deelnemers hebben, wil een bedrijf zoiets faciliteren, lijkt me
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
in principe kan je bij elke goede tuner voor een paar euro op de rollenbank. Volgens mij 120 euro per auto
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Lijkt me nogal aan de prijs. Uiteraard kan dat bij elke tuner. Maar wil je met een groep komen, dan moet er natuurlijk wel speciaal wat geregeld worden. En dat doen ze denk ik ook alleen bij een minimum aantal deelnemers
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
De enige reden waarom ik mee zou doen, is om de verschillende gechipte GTI's te vergelijken. Dat lijkt me interessant. De exacte waarde van de mijne boeit me weinig. Die weet ik, nl 270 sprookjes-pk's.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!