Mypolo "Dyno meet" Update 1

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
2,401
2,627
132
Hi allen,

Het idee is wel vaker eens een gedachtenspinsel geweest. Bij deze, even een interesse peiling.

Is er interesse om met een groepje naar een chipper te gaan, puur voor een Dyno run, dus om te kijken hoeveel vermogen je hebt.

Welke bank dit word? Waar precies?

Hier ga ik mij pas verder in verdiepen na voldoende interesse.. Wellicht kunnen we tot een mooie groepsprijs komen.

Dus, bij deze. Is er serieuze interesse in een betaalde Dyno run?!


-alvast dank voor alle input welke chipper etc, maar laten we het topic schoon houden, bij ideeën, ontvang ik graag een pm-


Ben benieuwd!
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ik heb interesse!
Heb de waarden aan laten passen bij Hartog maar heb geen uitdraai dus ben zeer benieuwd naar de huidige pk's en het koppel.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Hi,

Ik ben bevriend met een chiptuner en we waren hier ook al over aan het nadenken om dit te organiseren.
Op moment een dynostar testbank.
Is wel in Limburg, dus als er mensen zijn die interesse hebben, wil ik eventueel wel een poll/bericht aanmaken hiervoor.

capszz succes alvast! kijken is altijd leuk (mijne heeft al 100x op bank gestaan, dus helaas geen interesse in meting, wel lachen en kijken uiteraard haha)
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
@capszz kun je zoon lijstje maken.
Met wie wel en niet komt.

En ff datum die we kunnen kiezen
Eerst even een algemene interesse peiling, daarna ga ik er pas verder mee aan de slag.

Moet toch een Dyno zoeken, dan kijken qua kosten en kijken of ik een vollopige datum kan vastzetten met een tuner. Hoop werk. Dus ff makkelijk datum, zit er nog niet in helaas.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Jammer, ik heb een Polo via mijn werk. Geleverd door de leasemaatschappij, dus ik kan "denk ik" niets veranderen aan het motormanagement.
 
Volkswagen  Polo AW 1.5 TSI 110 Highline Business R  1.5 TSI Dsg 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!