Mypolo "Dyno meet" Update 1

Kan je het niet gewoon simpel bij JD neerleggen?
Ik ben daar 2x geweest met het Golf GTI forum en dat is wel gewoon goed geregeld.

ze doen1x per jaar diverse dagen inplannen voor bijvoorbeeld Skoda, audi en Golf fora. Wellicht kan je dan zo aanhaken en is het ook niet zoveel geregel + ze bakken dan hamburgers voor de mensenStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ik ben ook van de partij, wanneer de datum mij goed uitkomt. Bankie hoef ik niet perse, is ook niet zo interessant als er een @Remon446 zijn stage 3 1.6 erbij is haha
Kan de GTD turbo wel voor je meenemen kan je die laten monteren en afstellen haha :tongueout:. Live project.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moes-Moze en capszz
Tussentijdse update..

De bank waar ik heen wilde, de eigenaar is op vakantie en over 2wk terug.


Tuningservice huizen.

Dus even afwachten.

Bij advies van banken, graag DM niet topic vervuilen
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!