Mypolo am nurburgring ?

Mee naar de Nurburgring ?


  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mij lijkt het wel wat!. Afspreken langs een stuk Snelweg en dan samen met de gang erheen rijden. Prima idee!.
Geen idee of ik met de Polo de ring op ga en anders neem ik de Scirocco mee.

Ik houd deze in ieder geval in de gaten!
yeps, helemaal eens !!

heb net berekend wat m'n ronde tijd wordt met de 1.2 TDI ongeveer 48 uur 1 ronde Stick Out Tongue
Ga je m in zn achteruit doen?Stick Out Tongue
vanavond maar eens de PS3 aanzetten met gran turismo, 48 uur moet haalbaar zijn!!!

Rayan gaat met de W wagen, die heeft een gat in de bodem, dan gaat die flintstones style !
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
upje !

Ik ga er binnenkort maar weer zelf eens een dagje heen, rondje in porsche knallen :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Hoho, als ik het in 12 minuten kan, dan kan iedereen daar met plezier een rondje maken Stick Out Tongue
Ik had juist enorm veel plezier in een auto die er absoluut niet geschikt voor was (69pk, hankook banden) Laat je vooral niet afschikken, het is harstikke goed te doen, vooral als je niet gek veel vermogen hebt. Alleen om je heen kijken dat je niet in de weg zit.
(auto erachter is een M5 taxi, dus die haalde me met redelijk gemak in ja)

7SHedzX.gif
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6TDI 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan en Polovl
Helaas is het er dit jaar niet van gekomen.

Ik zal binnenkort eens een mooi programma uitschrijven, en bij genoeg animo, lijkt het me lache om dit te laten uitvoeren !
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: mrttt
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!