Mypolo am nurburgring ?

Mee naar de Nurburgring ?


  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
2,405
2,636
132
In de virtuele wandelgangen hoorde ik wel dat sommige mensen graag eens naar de beruchte Groene Hell willen!

Daar ik hier toch wel een aantal maal per jaar kom, en ook een paar locals ken..
Leek het me misschien wel leuk om hier met de mypolo clan eens heen te gaan.

Interesse? Let me know !
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan en Durban
Ik ga niet de ring op, maar een tour rit er naar toe lijkt mij wel erg leuk .
Grappig.
FF kijken waar nurburgring ligt.
Voor mij is maastricht 3uur rijden snelweg,
Vanaf maastricht is het nog ruim 1,5 uur, de verkeerde kant op.Stick Out Tongue
Dat is dan een tourrit extreem XXL!!!
Om er dan een toeristische tourrit van te maken he. niet de kortste route.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan en capszz
Wat zou zoiets kosten? Twee keer een tank benzine en entree a X ?
Jaa lijkt mij leuk[emoji13] wat ben je ongeveer aan kosten kwijt?
Ik ga niet de ring op, maar een tour rit er naar toe lijkt mij wel erg leuk .
Tour rond de ring is ook leuk. Leuke binnen wegen daar heb ik begrepen.
Grappig.
FF kijken waar nurburgring ligt.
Voor mij is maastricht 3uur rijden snelweg,
Vanaf maastricht is het nog ruim 1,5 uur, de verkeerde kant op.Stick Out Tongue
Dat is dan een tourrit extreem XXL!!!
Om er dan een toeristische tourrit van te maken he. niet de kortste route.
9/10 die daar crashen nemen gewoon teveel risico. Tis de ervaring die telt, niet de rapste tijd...
410 km word me toch net even te gekStick Out Tongue ( alleen heen )



idd, erheen rijden.. ff tanken and thats it! Je kan zelf bepalen of je op de baan wilt ja of nee. ( genoeg eet tentjes daar, en niet eens extreem asociaal geprijsd, en anders neem je een bbq mee en doe je het net als de duitsers, bbq naast de baan )

Persoonlijk zou ik, als je 0 circuit ervaring hebt, het circuit lekker laten gaan. De wegen er omheen zijn prachtig om overheen te knallen en blazen ! Veilig en net zo leuk.. vind ik !

Ik zou mooi de kortste route nemen, en wanneer we in de eiffel zijn, dan is een tourtje wel leuk.
Door de bergen en prachtige landschappen , met als doel de groene hell Big Grin Big Grin

Ik zou zeggen, houd je van mooie natuur, dikke auto's ( je wordt er mee dood gegooid, zonder gein, meer bmw m3 dan what ever ).

Hangt een lekkere car enthousiast lifestyle.



als er daadwerkelijk interesse is , zal ik eens kijken voor een mooie route en to do's . ( mooie plekjes bij de baan ) en evt. voor de diehards , (wat wij standaard doen ) een overnachting am ring........ Dat is het voordeel als je locals kent met een verhuurbedrijf, maakt de experince net ff beter.


laat maar weten hoe of wat !
Ciao.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Mij lijkt het wel wat!. Afspreken langs een stuk Snelweg en dan samen met de gang erheen rijden. Prima idee!.
Geen idee of ik met de Polo de ring op ga en anders neem ik de Scirocco mee.

Ik houd deze in ieder geval in de gaten!
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!