Motor upgrades voor de 1.0 tsi 95 pk?

Hallo iedereen!

Ik vroeg me wat de meest gebruikte methodes zijn om het motor vermogen wat te verhogen. ik ga binnenkort mijn auto laten tunen bij VAG maar vraag me af of er daarna nog een manier is om meer motor vermogen te creeeren. Is er bijvoorbeeld een turbo swap die je kan doen zonder te hoeven lassen?
 
Volkswagen  AW GTI  2.0 TSI 200PK | Too be tuned.... 
Dat is niet iets wat gedaan wordt bij zo'n motortje, bij mijn weten. Denk dat je tevreden moet zijn met een stage 1 (+) tuning. Maakt best al een behoorlijk verschil.
Hardware aanpassingen zoals grotere turbo, dwz stage 2, zijn alleen voor de grotere motoren gebruikelijk. Niet voor niets zie je op de websites van bv JD en Vag Techniek geen stage 2 voor jouw motor.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!