Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Nou, daar gaat nummertje 1000.......
Dit zijn dus inderdaad de koplampen die JMF Gadget ook te koop heeft liggen. ik vind het toch wel wat hebben hoor die angel eyes. Joey kan het zo voor je installeren hoor.
@Houz74, ook actief op Polo6RFreunde?
O ja, Kevin6r ben ik ook al eens tegen gekomen. Er is ook iemand op Polo6RFreude die noemt zich Gewoonjan en komt ook uit Nederland maar die ben ik op MyPolo nog niet tegen gekomen. :roll:Wel meer dan Houz74, ook oa Kevin6r
Moet je maar eens goed rond kijken, t verbaasde mij ook nog hoeveel van hier er ook daar zitten :lol:
Yep. Dat is ook het enige Duitse forum waar ik me op geregistreerd heb, maar ik post steevast in het Engels.@Houz74, ook actief op Polo6RFreunde?
Heb toch maar gewoon de Xenon lampen besteld. Eens kijken of dat mooi wordt
![]()
Blijkbaar wil hij er graag van af.Dit zijn de dectane lampen niet de lampen met angel eyes jmf 350,- dactane 319,-Ik denk dat je ze eind deze maand voor noppes kan komen halen.Blijkbaar wil hij er graag van af.
The price we listed does not come with the HID kit.
If you would like to equip with HID kit please leave a message and we will give you another list for HID.
Installation: Direct fit. (TO BE INSTALLED BY PROFESSIONAL MECHANIC. WIRING IS REQUIRED. BULB OUT WARNING LIGHT MAY BE ON AFTER INSTALLATION. ECU RECODING MAY BE NECCESSARY)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.