Mooie lampen

Beste mensen!

Ik heb de dayline koplampen inmiddels ook in mijn Polo zitten! Heb de chrome genomen en staat echt netjes.
Maar ik zit met 2 problemen, ik krijg de stelmotor van de hoogteregeling niet overgezet en mijn medeweggebruikers worden verblind door de spiegeling van het licht op het chroom ! Iemand een oplossing?
 
Beste mensen!

Ik heb de dayline koplampen inmiddels ook in mijn Polo zitten! Heb de chrome genomen en staat echt netjes.
Maar ik zit met 2 problemen, ik krijg de stelmotor van de hoogteregeling niet overgezet en mijn medeweggebruikers worden verblind door de spiegeling van het licht op het chroom ! Iemand een oplossing?

Wat is het probleem met overzetten van de motoren? Op een Duits forum zag ik dat er losse plastic houdertjes worden meegeleverd waarin de kogel van de stelmotor moet vallen. Dat houdertje moet je kennelijk in je koplamp schroeven, want er worden ook schroefjes meegeleverd.
Deze lampen zijn er nu ook met al ingebouwde motoren, maar dan zijn ze ineens veel duurder.
 
Wat is het probleem met overzetten van de motoren? Op een Duits forum zag ik dat er losse plastic houdertjes worden meegeleverd waarin de kogel van de stelmotor moet vallen. Dat houdertje moet je kennelijk in je koplamp schroeven, want er worden ook schroefjes meegeleverd.
Deze lampen zijn er nu ook met al ingebouwde motoren, maar dan zijn ze ineens veel duurder.

de stelmotor heeft stroom nodig en in de dayline koplamp zitten geen draden waar dat de motor aan kan.
heb je misschien een link van het duitse forum? misschien dat ik de lampen eruit haal en zwarte bestel ivm de reflectie!

Alvast bedankt!
 
Beste mensen!

Ik heb de dayline koplampen inmiddels ook in mijn Polo zitten! Heb de chrome genomen en staat echt netjes.
Maar ik zit met 2 problemen, ik krijg de stelmotor van de hoogteregeling niet overgezet en mijn medeweggebruikers worden verblind door de spiegeling van het licht op het chroom ! Iemand een oplossing?


RESPECT! maar heb geen foto's gezien ? :( beetje jammer of ben ik ......
 
Ow het is setje is dus zonder stel motoren? Ik heb er laatst beetje naar gekeken maar volgens mij is het haast niet mogelijk om die dingen fatsoenlijk eruit te krijgen zonder iets te beschadigen, of is een handleiding op inTernet hiervoor?
 
dat is nog best simpel hoor HakanC ;)
die dingen moet je van de zijkant naar het gat toe draaien (voor valeo) en dan kun je ze zo uit de statische bevestiging halen.
aan de reflector zit nog een kapje dat over het bolleje zit, maar die kun je door links of rechts te bewegen met de stel motor er ook zo uit krijgen.
en voor de bedrading aan de bovenkant kun je de stekker er zo uit plukken ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
dat is nog best simpel hoor HakanC ;)
die dingen moet je van de zijkant naar het gat toe draaien (voor valeo) en dan kun je ze zo uit de statische bevestiging halen.
aan de reflector zit nog een kapje dat over het bolleje zit, maar die kun je door links of rechts te bewegen met de stel motor er ook zo uit krijgen.
en voor de bedrading aan de bovenkant kun je de stekker er zo uit plukken ;)

Wat zouden we zonder elkaar doen Jan? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Enzo,

Er zit geen montage handleiding bij. (Beetje jammer verkoop gelijk een unit met motor niet!)

Je kunt de motor er eenvoudig uit klikken. Het is een palletje wat in een voetje zit. Deze moet je zijwaarts bewegen waardoor hij via de opening van het voetje los gaat. De motor doe je weer in tegengestelde volgorde in de nieuwe koplampen.

Heb ff maar es contact gehad met een leverancier!

Hopelijk helpt dit jullie bij het gereed maken!

Gr,

Enzo
 
ja klopt ze lijken meer op de GTI Xenon koplampen

maar deze zien er wel iets mooier uit vind ik...ook de stelmotoren zitten erin dus gewoon Plug and Play I guess!!

@RodeBM
maar de duitse forums zeiden iets over lekkages? bedoel je nou de oude (zonder stelmotoren) of de nieuwe koplampen (inclusief stelmotoren)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!