Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks! Vind het ook echt mooi staan.Gelijk een heel andere auto staat top.
Ja... Nu ik de foto van de zijkant zie doet het me denken aan een Cross Polo oid.. oei oei oei. Snel doenGoed bezig geweest staat top, tikkie lager zal hem inderdaad goed doen.
Die 2,5 voor en 3,0 achter scheelt al een hoopNetties Jay!
Zit ook stiekem te denken aan verlaging,staat zoveel beter ook hea![]()
Maat van mij heeft een Skoda Octavia RS met 20 inch wielen en Eibach... is wat onrustig op de weg maar moet nog uitgelijnd worden. Nieuwe draagarmen en gekijk verlaagd dus dat is wel nodig. Qua vering vond ik het erg meevallen hoor!Netties Jay!
Zit ook stiekem te denken aan verlaging,staat zoveel beter ook he
Enigste dat mij weerhoud is dat je dan gelijk een stuiterbak krijgt maar met Eibach hou je nog wel comfort geloof ik
Standaard Highline.. heb eerlijk gezegd geen idee, maar achter moet zeker nog meer getint worden..Staat mooi dat geel op donker.
Hoeveel % zijn je ramen getint 20 of 35% doorlatend?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.