Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli !!!!LOCATIE BEKEND!!!!

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli

ghehe ik zou graag op komen dagen, maar 't is voor mij een aardig eindje rijden hier vanuit 't oosten :oops:
(PS. als er weer een meeting in 't oosten komt zal ik eens kijken of ik dan tijd heb om langs te komen ;) )
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli

waarschijnlijk mag je ook wel zonder je polo langs komen jayray ;)
kun je alvast gaan kwijlen op de aanpassingen die je zelf ook wil gaan doen Stick Out Tongue
oh en niet te vergeten een leuk dagje uit ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli

Hahaha ik ben bang dat ik zelf niet heel veel aanpassingen ga doen, is lease auto... Misschien iets met de radio, even afhankelijk hoe het standaard geluid is.
Maar er worden hier een hoop mooie aanpassingen gedaan!
 
Re: Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli

NOUHOU :cry: :cry: :cry: :cry:

Een zieke collega had eigenlijk service deze week, ik stond reserve en heb nu dus servicedienst en er is niemand die met me wil/kan ruilen :(

Ik ga mn chef nog vragen of die niet heel misschien voor mij wil draaien de zondag, maar ik ben er bang voor :(
 
Re: Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli

@bas,

Jammer dat je niet kan komen, Kan ik je auto helaas niet zien hoe hij is geworden in het echt na je update's

Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
 
Re: Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli

Het is niet eerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik baal als een krachtstroomaansluiting :(

Maar de Polo is nog lang niet af Stick Out Tongue Hij staat er nog hetzelfde bij als op het DAF dus nog niks spannends verder
 
Re: Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli

Ikke ben er Big Grin Big Grin

De chef wilde voor mij wel service draaien van 10.00 uur tot 18.00 uur Big Grin

Dus in de tussentijd kan ik wel naar Den Bosch komen Big Grin

Jeroen, Tijd en Adres aub?
 
Re: Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli

@ Bas,

Super man, Heb je goed kunnen regelen met je chef.

@ Bas en Ger,

Ik zag afgelopen week toen ik van Nijmegen terug kwam dat de A67 richting Eindhoven dit weekend is afgesloten, Weet niet in hoever jullie hier last van hebben.
 
Re: Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli

Raoul zei:
@ Bas,

Super man, Heb je goed kunnen regelen met je chef.

@ Bas en Ger,

Ik zag afgelopen week toen ik van Nijmegen terug kwam dat de A67 richting Eindhoven dit weekend is afgesloten, Weet niet in hoever jullie hier last van hebben.

omleidingsroute staan aan gegeven
bedankt Raoul dat je mee denkt ;)

groeten ger
 
Re: Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli

Ja, ik ben er ook bij als het doorgaat! :mrgreen:
Kan ik de BM weer ff uitlaten voor het inrijden :cool:

Edit: Kan ik eens (en jullie ook) zien we er achter de avatars schuilen :lol:
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!