Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli !!!!LOCATIE BEKEND!!!!

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 195

Aangezien we Soedje's foto topic vol zaten te spammen, en het topic toch aan populariteit won.. Een eigen Den Bosch meeting topic.

Het idee was om een shoot te doen in de omgeving Den Bosch, bij de locatie is kasteel Maurick al voorbij gekomen. Zijn er nog mensen die ambities hebben voor fotograaf?. Wellicht dat onze huisfotografen Enzo en Soedje interesse hebben?. Anders heb ik ook nog een spiegelreflex camera.

Nu de datum bekend is kunnen we de definitieve lijst samenstellen:

- JeroenMPC (Bevestigt 6R)
- Maik
- Bas (Bevestigt 9N)
- bluepolo6r (Bevestigt 6R)
- JMP88 (Bevestigt 9n3)
- Weem
- Soedje
- Raoul (Bevestigt 6R)
- Chefke88 (ovb)
- Roy78
- ger (Bevestigt 6R)
 
Re: 's Hertogenbosch meet

JeroenMPC zei:
Zijn er nog mensen die ambities hebben voor fotograaf?. Wellicht dat onze huisfotografen Enzo en Soedje interesse hebben?. Anders heb ik ook nog een spiegelreflex camera.

Ik wil mijn camera's ook wel meenemen.

- JeroenMPC
- Maik
- Bas
- bluepolo6r
- JMP88 (ovb)
- Weem
- Soedje
- Raoul
 
Re: 's Hertogenbosch meet

Goed bezig boys!
Count me in!!!

Hoorde Enzo laatst over een shoot in n parkeer garage.
Aangezien wij die thuis een grote hebben geen probleem.
Moet het dan wel een weekje van te voren weten want er moet dan natuurlijk wel een gedeelte auto vrij zijn voor ons!
 
Re: 's Hertogenbosch meet

Allemaal uitdagingen voor de fotograaf ;).

Maarrem in mn zomerstop (van honkbal jaja) zou ik evt. in het weekend wel kunnen. Daarbuiten eigenlijk alleen doordeweeks.
 
Re: 's Hertogenbosch meet

@Soedje
Nice, wat heb je nu dan? Ik zelf gebruik en canon 350D , is al oudje maar werkt prima alleen mijn objectief is een beetje gaar, veel stof ingekomen op vakanties..
 
Re: 's Hertogenbosch meet

Soedje zei:
Ik ben ook aan het sparen voor een nikon D700... maar met schroefset/boete zal dat nog wel ff duren.


Ik zou wachten totdat Nikon dan met de opvolger komt, D800 ofzo waar de geruchten over gaan al. Ik wacht even af wat de opvolgers gaan worden.
 
Re: 's Hertogenbosch meet

Nice, 10 mensen is een mooie opkomst!.

Wellicht dat het weekend van 2 & 3 Juli een optie is?. Ik ben student dus mijn uren zijn zéér flexibel, dus doordeweeks is voor mij ook geen probleem ;) .
 
Re: 's Hertogenbosch meet (Datum?)

Weekend van 2 en 3 juli komt mij ook wel uit. Maar doordeweek zit ik een stuk moeilijker kwa tijd, En kan om dit moment moeilijk vrij krijgen. Ben op dit moment ongeveer 12 a 13 uurtjes per dag van huis weg.
 
Re: 's Hertogenbosch meet (Datum?)

Dus?? Nu is het een keertje wat dichterbij voor mij :)

Voorkeur gaat bij mij uit naar de 3e. En ben het overal mee eens zolang jeroen maar niet voorop rijd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!