Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli !!!!LOCATIE BEKEND!!!!

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: 's Hertogenbosch meet (Datum?)

Helaas, dan kan ik er niet bij zijn. Ik had er min of meer op gerekend dat het doordeweek zou zijn zodat ik na werk even voorbij zou kunnen komen.

Volgende keer weer.
 
Re: 's Hertogenbosch meet 3 Juli

Als et goed is heb ik dan al zomerstop (dus geen wedstrijd).... Maar ik ga ook nog op roadtrip... wanneer en waarheen weten we allemaal nog niet, dus kan even niks zeggen.
 
Re: 's Hertogenbosch meet 3 Juli

Hoe laat een waar precies, (aub een locatie waar plek genoeg is en de pliesie niet vervelend kan doen)

Lijstje maken??


1. Bas
2.?
 
Re: 's Hertogenbosch meet 3 Juli

Misschien dat ik ook wel eens een meet bij woon.

Moet in de ochtend vrienden terug op het vliegtuig naar Spanje zetten, dus kan op de terugweg wel over 's-Hertogenbosch rijden.
 
Re: 's Hertogenbosch meet 3 Juli

De aanwezigen voor een fotoshoot meet op 3 Juli in het prachtige 's Hertogenbosch zijn:

1. Bas
2. Barry
3. Jeroen
4. Joris
5. ....

De locatie en tijd moeten nog duidelijk worden, gedacht word aan kasteel Maurick, echter moet er natuurlijk op die dag geen trouwerij zijn Stick Out Tongue
 
Re: 's Hertogenbosch meet 3 Juli

De aanwezigen voor een fotoshoot meet op 3 Juli in het prachtige 's Hertogenbosch zijn:

1. Bas
2. Barry
3. Jeroen
4. Joris
5. Dick
6 ...

De locatie en tijd moeten nog duidelijk worden, gedacht word aan kasteel Maurick, echter moet er natuurlijk op die dag geen trouwerij zijn Stick Out Tongue
 
Re: 's Hertogenbosch meet 3 Juli

De aanwezigen voor een fotoshoot meet op 3 Juli in het prachtige 's Hertogenbosch zijn:

1. Bas
2. Barry
3. Jeroen
4. Joris
5. Dick
6. Ger

De locatie en tijd moeten nog duidelijk worden, gedacht word aan kasteel Maurick, echter moet er natuurlijk op die dag geen trouwerij zijn
 
Re: Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli

1. Bas
2. Barry
3. Jeroen
4. Joris
5. Dick
6. Ger
7. Raoul

Wie gaan er nog meer?? Het wordt vast en zeker gezellig :) Gewoon een meet en greet maar dan met foto-momentje :)
 
Re: Mini-Meeting Den Bosch - 3 Juli

kunnen we wel op het terrein komen van kasteel Maurik want volgens mij is het zon en feestdagen gesloten als ik me niet vergis
of hoeven we niet op het terrein te zijn

groeten ger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!