Voorstellen Milliardo2020

Goedemiddag allemaal!

Mijn naam is Lappong,

Ik ben nieuw voor deze website, vandaag heb ik de account aangemaakt. Lijkt mij wel interessant om kennis te wisselen.
Wellicht kunnen jullie mij mee helpen. Op dit moment heb ik een vw polo 6R, met dagrijverlichting in de onderbumper. Ik wil graag deze unit vervangen ( ofwel de spanning eraf koppelen. en andere DRL unit installeren. Waar kan ik deze kabel vinden? Of is het beste de huidige connectors afplakken? en gewoon de nieuwe unit inbouwen?

Ik hoor graag van jullie
 

Bijlagen

  • VW polo DRL new.JPG
    VW polo DRL new.JPG
    362.3 KB · Weergaven: 59
  • Vw polo DRL.jpg
    Vw polo DRL.jpg
    501.3 KB · Weergaven: 59
Volkswagen  Polo 6C  1.0 Bluemotion 
Zo te zien is het omstekkeren en een plus en min aansluiten, sommige kunnen dit zelf, anderen niet. Mocht je het niet aandurven, kies dan 1 van de 3 heren hierboven afhankelijk van je locatie.

Ps. Een foto van het eindresultaat scoort altijd punten op het forum (y)
Ik neem aan dat dit alleen het sluiten van de accu moet voldoen. Maar wat betreft het gele kabeltje? Die dient het voor knipperlicht. Het ding is natuurlijk wel hoe met de vorige DRL mee om moet gaat.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 Bluemotion 
Zo te zien is het omstekkeren en een plus en min aansluiten, sommige kunnen dit zelf, anderen niet. Mocht je het niet aandurven, kies dan 1 van de 3 heren hierboven afhankelijk van je locatie.

Ps. Een foto van het eindresultaat scoort altijd punten op het forum (y)
Vergeet de gele draad niet.
Ik denk dat die over het contact moet(contact aan drl aan)
Heb je er geen gebruiksaanwijzing bij?
Als je ze via AliExpress heb moet je even bij de beschrijving kijken in de advertentie.
 
Vergeet de gele draad niet.
Ik denk dat die over het contact moet(contact aan drl aan)
Heb je er geen gebruiksaanwijzing bij?
Als je ze via AliExpress heb moet je even bij de beschrijving kijken in de advertentie.


De led unit heeft een functie voor knipperlicht. Ik neem aan dat deze gele kabel voor bedoeld is. Helaas kan ik voor deze product geen omschrijving vinden op aliexpress. Ik denk dat het verstandig is deze werkzaamheden laten verrichten door een bekende?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Zo te zien is het omstekkeren en een plus en min aansluiten, sommige kunnen dit zelf, anderen niet. Mocht je het niet aandurven, kies dan 1 van de 3 heren hierboven afhankelijk van je locatie.

Ps. Een foto van het eindresultaat scoort altijd punten op het forum (y)
Thanks for the tip!, achterlichten heb ik ook zelf ingebouwd. Ook helaas zonder handleiding ( wel besteld uit NL)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 Bluemotion 
Hallo Lappong, je hebt zo te zien een Polo 6C. Dit kun je het beste weg laten coderen, anders krijg je een foutmelding als je de lamp eruit haalt of de stekker los laat liggen. Er zijn verschillende mensen die dat kunnen doen. Bijvoorbeeld voor de omgeving Eindhoven kun je bij mij terecht, @Antera zit in Breda, @Rainesh in Den Haag.

aan @Antera, hoelang duurt dat decoderen? En wat zijn de kosten ervan ?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!