Mikkie's polo 6r
Mikkie's polo 6r

Mikkie's polo 6r

Mikkie's Polo 6R
Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
TSI 1.2 105PK Highline
Kleur
Oryx White
Bouwjaar
September 2012
Nou ik heb besloten om de Polo te houden en mijn BlueMotion voorbumper steenslag schade heeft waar ik mij aan erger ben ik ook op zoek naar zo'n bumper. Waar heb jij hem gekocht? En passen de mistlampen van de BM bumper er nou ook weer in of heb je dan andere nodig?
Ik heb de voorbumper bij de dealer weg(Century) aangezien ik toch geen bumper in de juiste kleur kon vinden(Oryx White).
Je bent wel iets duurder uit, maar je hebt dan in ieder geval geen bumper met schade.
Ik heb begrepen dat de mistlampen wel passen, maar die van de r-line bumper zijn wel anders. Ze zijn in ieder geval zwart van binnen en hebben een iets ander model.

Wellicht dat rood wat makkelijker te vinden is, dat scheelt een hoop qua spuitkosten.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Hé, nog een Century klant......
Je zou denken dat het wel makkelijk zou zijn om een bumper in het rood te vinden maar dat valt heel vies tegen. Ik denk daarom ook dat de bumper die ik koop, nieuw of tweedehands toch gespoten moet worden. Wat was je kwijt voor spuitkosten? Ik heb geen flauw idee wat ze voor zoiets vragen. o_O
 
Hé, nog een Century klant......
Je zou denken dat het wel makkelijk zou zijn om een bumper in het rood te vinden maar dat valt heel vies tegen. Ik denk daarom ook dat de bumper die ik koop, nieuw of tweedehands toch gespoten moet worden. Wat was je kwijt voor spuitkosten? Ik heb geen flauw idee wat ze voor zoiets vragen. o_O

Ik denk dat je rond een 250/300 euro aan spuitkosten moet rekenen.
Ik was 760,- euro kwijt voor 2 bumpers en 2 sideskirts. Heb je een bumper die schade heeft en nog strak gemaakt moet worden dan vragen ze meer.

iichel heeft er al 1 gevonden zie ik. :cool:
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!