Mikkie's polo 6r
Mikkie's polo 6r

Mikkie's polo 6r

Mikkie's Polo 6R
Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
TSI 1.2 105PK Highline
Kleur
Oryx White
Bouwjaar
September 2012
iichel heeft er eentje voor me gevonden ja. Ik heb ook al contact gehad met de verkoper maar ik heb één klein probleempje, mijn ID pas is net verlopen en volgens mij moet ik toch een geldige ID pas hebben mocht ik over de grens willen......
De bumper opsturen is geen optie voor de verkoper. :(
Geldig ID lijkt me handig. Weet niet hoe lang zo'n aanvraagt duurt. Wie weet ben je op tijd.
Al zie ik wel wat beschadigingen op de bumper aan de onder/zijkant. beschadiging aan de onderkant voorkant is niet zo erg, die heb je er zo weer opzitten door drempels. Stick Out Tongue
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Die beschadigingen had ik ook gezien ja. Maar als ik hem zou overnemen dan laat ik hem toch nog een keer overspuiten. want volgens de verkoper zitten er wel kleine beschadigingen op door steenslag.
Wat boeit een geldig ID dan? Ja theoretisch moet het, maar als je een geldig rijbewijs hebt doen ze daar in de directe buurlanden niet zo moeilijk over hoor.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Na bijna 5 jaar te hebben gereden in mijn Polo heb ik voor een andere auto gekozen.
Het is namelijk een Audi A3 S-Line 1.4 TFSI geworden.

Ik haal hem binnenkort op uit Duitsland de auto heeft veel coole opties zoals
Led verlichting voor en achter, virtual cockpit, S-line pakket en nog veel meer!


Ik weet dat jullie foto's leuk vinden dus:

IMG_2130kopie.jpg Schermafbeelding 2018-10-02 om 13.54.51.png Schermafbeelding 2018-10-02 om 13.55.28.png IMG_2134.jpg

En ja, mijn Polo is te koop! Dus voor wie interesse heeft. Stuur een PM of mail. Kijk voor alle info eens op Autoscout24
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Johan en VM407
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!