MikeLeon stelt zich voor!!!

Hallo Allemaal,

Ik ben Mike en heb sinds vorige week een VW Polo 6c Highline uit 2015 gekocht met 26k op de teller.
hij is geïmporteerd uit Frankrijk.

in april wordt de rest van het dak zwart gemaakt, en de VW-logo's ook. de overige logo's op de achterzijde worden verwijderd.

interieur verlichting is besteld en wordt helder wit i.p.v. het gelige. (wellicht ook de kentekenverlichting)

verder sta ik open voor vragen en/of opmerkingen.

Greetz Mike
auto.jpg
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 
Iemand nog tips en voorbeelden voor het wijzigen van de binnenverlichting?

heb al beetje zitten speuren, en zag al bij iemand helder wit voorbij komen, maar misschien nog mensen met foto's met blauw of rood? :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 
Welkom!!
Mooie polo, veel plezier ermee.

Ik zou zelf voor zo wit mogelijk gaan.
Ik heb van die ledjes die wat meer blauw afgeven en ik vind dit personelijk er niet uit zien als je naar de verlichting kijk.

Verder geeft het altijd wel een bak licht in de auto Stick Out Tongue
Bedankt voor je reactie!

Heb je een foto van jouw verlichting?
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!