Mijn polo .:r18
Mijn polo .:r18

Showroom Mijn polo .:r18

Hierbij een paar pic's van mijn monster.
Hehehe wat een power! :mrgreen:
Heb zelf een filmpje van 30 tot 130 vanuit de 2e versnelling (standaard) maar dat lijkt echt nergens op als ik die van jou zie sleuren! Haha Big Grin
Ook erg netjes onder de kap zo ;)
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Netjes hoor!!

Heb je al dat vacuüm spul zelf weggehaald? Wat zijn de voordelen hiervan?

Dank u , de N112 , N249 en SAI pomp heb er ik er uit laten schrijven zodat het weg kan , alles met slangen zoals vacuum kan voor problemen zorgen de pomp schijnt ook nog wel eens te gaan dus dacht ik we gaan dit alles voor zijn , wanneer het er niet meer op zit kan het ook niet meer stuk ;)
 
Ik lees overal verhalen dat de motor beter reageert op het gaspedaal.

Had laatst nog een bypass gedaan. Linker vacuum slang op het spruitstuk losgehaald, en de dv aangesloten op het spruitstuk. Merkte hier helemaal niks van. :S
 
Ik lees overal verhalen dat de motor beter reageert op het gaspedaal.

Had laatst nog een bypass gedaan. Linker vacuum slang op het spruitstuk losgehaald, en de dv aangesloten op het spruitstuk. Merkte hier helemaal niks van. :S

Klopt hij reageert beter maar je moet het vacuum wel aangesloten laten anders werken je N112 en N249 kleppen niet meer , de N112 stuurt je SAI pomp aan en de N249 klep kan je dv aansturen ongeacht de stand van je gaspedaal (dus drukverlies).
Wanneer je de N249 klep doorlust zodat deze je dv niet meer aanstuurt zul je merken dat de auto beter reageert op het gaspedaal en de turbodruk constanter blijft.
 
Nu is alles duidelijk Stick Out Tongue.

Hoe zit dat met weerstanden als je alles eruit haalt? Ik zie ze bij jou niet op de foto. Dat zorgt toch voor foutmeldingen, als de stekker van de N112 en N249 niet zijn aangesloten?
 
Nu is alles duidelijk Stick Out Tongue.

Hoe zit dat met weerstanden als je alles eruit haalt? Ik zie ze bij jou niet op de foto. Dat zorgt toch voor foutmeldingen, als de stekker van de N112 en N249 niet zijn aangesloten?

Klopt daarom is dit alles weggeschreven uit de ECU dus de auto kent deze systemen niet meer met het resultaat geen irri lampjes op dash die aan gaan ;)

dit is trouwens een site hier heb ik ook veel van geleerd:
SAI / 249 Bypass - guide
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!