Mijn polo .:r18
Mijn polo .:r18

Showroom Mijn polo .:r18

Hierbij een paar pic's van mijn monster.
Wat is de reden waarom je voor Powerflex bent gegaan, en niet voor de originele vag van de Ibiza Cupra FR.
Ik heb mij laten vertellen dat dat de beste draagarm rubbers zijn voor performance rijders.
 
Ik heb die powerflex er zelf ook onder, beter kan niet. aangezien ik eerder altijd die standaart rubbers reed die sleten overigens ook een x zo hard. Auto heeft met powerflex betere wegligging stuurt en remt directer. En wat ik bijna vergat; Super strakke auto heb je !
 
De polo is toevallig Maandag 3-2-2014 op de vermogensbank geweest , de eerste meting kwam op :

Polo 1.8T 212Pk 342Nm Stage1+

Upgrade intercooler
4 bar brandstofdrukregelaar
Downpipe met sportkat
Fasttech custom software (brandstofdruk bijgeregeld)

Toen werd de chip op maat geschreven Stage 2 met als eerste resultaat vandaag 4-2-2014 :

Kleine update voor de polo 1.8T

236Pk 454Nm !!!

morgen maar eens ff kijken of het nog iets veranderd is....
zo zie je maar weer "less is more"
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!