Polo 1.4 1996, Pistazie Green
Polo 1.4 1996, Pistazie Green

Mijn "Pistache" Polo 6n

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
1.4 6n
Kleur
Pistazie Green
Bouwjaar
21/10/1996
  1. IMG_20150925_122549.jpg IMG_20150925_004932.jpg IMG_20150924_170646.jpg Goedenavonddd! Ik zal mij zelf en mijn Polo eventjes voorstellen.

Ik ben Chantal, ik ben sinds afgelopen donderdag 24jaar oud, ik woon in Overijssel en ik heb sinds een maand mijn rijbewijs. Bij een rijbewijs "hoort" natuurlijk een autootje en bij een verjaardag hoort natuurlijk een cadeautje.. Tsjaa, waarom deze 2 momenten dan niet samenvoegen? Dus zodoende kreeg ik mijn "Pistache Polo" voor mijn verjaardag cadeau! Big Grin Euhhh Pistache?!
Mijn Polo is een 1.4 uit 1996. Met nu 175xxx op de teller. Hij rijd fijn!! De buitenkant moet wel iets bijgewerkt, maar dat komt goed! ;) Maar Pistache? Ja op de kleurcode staat Pistazie Green. Maar Pistazie klinkt natuurlijk niet, hahaa! Dus heeft mijn Polo de naam "Pistache Polo" gekregen.

Volgende week wil ik de achterklep een beetje gaan cleanen. Het woordje "POLO" eraf gaan halen. VW teken wil denk ik niet? volgende maand worden een paar roestplekjes aangepakt.. Voor de rest komt er een embleemloze grille op! Big Grin Het liefst zet ik er ook andere lampen op en misschien een bumpersetje.. Zodra ik hier geschikt aan kan komen.

'Chantal
 
Laatst bewerkt:
FB_IMG_1432333759787.jpg FB_IMG_1432333523672.jpg Dankjewel! De velgen zouden er vandaag onderkomen maar omdat vriendlief beetje ziek was, is dit helaas nog niet gebeurd! :( Denk aankomende zaterdag dat dat gebeuren gaat.. Samen met de kofferklep even "aanpakken" Sorryyyy! Geen Polo op de foto maar de velgen op die foto gaan erop. Geen uitbundige velgen ofzo maar sowieso beter dan er nu op zit! Big Grin En als hier een beetje stoeprand schade opkomt is het niet zo heel erg! ;) Volgens mij zijn het 15" banden, 4x100
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Maik en R-Vera
Ahh wat leuk! :) ik heb alleen geen idee wat je met colour concept bedoeld eerlijk gezegd.. Mijn stoelen kunnen wel in de hoogte.

Zo ziet mijn interieur eruit, de bekleding:

IMG_20150927_190415.jpg

En ik vind de kleur geweldig!! Big Grin hahaaa.. Ik hoop nog lang van mijn Pistache polo te kunnen genieten. :) En ik ben blij met mijn "dikkere" bumpers hahaa, maakt hem mooier! ;)

Mijn stoelen kunnen wel in de hoogte. Maar ik weet verder niet of het een semi sport interieur is. Dat denk ik eerlijk gezegd niet als ik naar mijn interieur kijk..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn stoelen kunnen wel in de hoogte. Maar ik weet verder niet of het een semi sport interieur is. Dat denk ik eerlijk gezegd niet als ik naar mijn interieur kijk..

Dat zijn de semi sportstoelen, hebben hogere wangen dan de standaard stoelen, die zijn in de 6N vrijwel helemaal vlak.
Die stoeltjes zaten iig destijds prima, beter dan wat er iig in de standaard 6N zat.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!