Polo 1.4 1996, Pistazie Green
Polo 1.4 1996, Pistazie Green

Mijn "Pistache" Polo 6n

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
1.4 6n
Kleur
Pistazie Green
Bouwjaar
21/10/1996
Morgen wordt de kleur besteld om hopelijk zaterdag bezig te gaan met de roest.. Nu zit ik eraan te denken, om als ik kleur overhoud, mijn dashboard (middenste gedeelte rondom de radio enzo te gaan spuiten. Kan dat? rest natuurlijk afgeplakt, om "smeren" te voorkomen Of moet ik dat wrappen?

Sorry, ik weet dat totaal niet.:oops: Daarom is het zo fijn dat jullie er zijn! En antwoord kunnen geven! Ik voel me echt blond, hahaa.
 
Laatst bewerkt:
@reddevil je vrouw heeft een bijzonder mooie polo.

@LoneFalcon Hahaa nee geen roze! Al ligt er nu bordeaux rode vloermatjes in, vind ik ook niet wat! Hahaaa.. En dat klopt, ik stond bij het stoplicht bij het politiebureau in Nijverdal! Big Grin hahaa.. Leuk om gespot te zijn! Big Grin

Maar ik ga rustig ideeën op doen op het internet om mijn Polo te stylen! 225euro voor gebruikte koplampen is mij net iets te gek.. Maar ze zullen niet voor niets aan de prijzige kant zijn. ;) Maar die polo ziet er erg mooi uit! Big Grin maar ik ga rustig ideeën opdoen, voordat ik van alles koop en het niet matcht,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: reddevil en LoneFalcon
Maar ik ga rustig ideeën op doen op het internet om mijn Polo te stylen! 225euro voor gebruikte koplampen is mij net iets te gek.. Maar ze zullen niet voor niets aan de prijzige kant zijn. ;) Maar die polo ziet er erg mooi uit! Big Grin maar ik ga rustig ideeën opdoen, voordat ik van alles koop en het niet matcht,

Groot gelijk bij ons komt het ook omdat we erg autogek zijn en ja dan kan het soms duur worden [emoji23][emoji23]
 
Vandaag al begonnen met de roest. Een dagje eerder dan gepland.

Afplakken voor het schuren:
IMG_20151002_143351.jpg

Stukje geschuurd en zincspray aangebracht::) Fijn.. Die rotsmiley wil niet weg?! Zucht
IMG_20151002_173804.jpg

Spuitplamuur &plamuur:
IMG_20151002_155247.jpg

En op 2 plekken zit ineens kleur.. Nog 1plekje aan deze kant:
IMG_20151002_171510.jpg

Morgen de blanke lak erop!! De groene stuk vooraan op de stootstrip is plakband wat mee gespoten is, niet de stootstrip zelf
IMG_20151002_183252.jpg
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!