Mijn 9N

Hierbij een foto van mijn kapotte stoel. Het betreft vooral de rugleuning, de rest van de stoel zou nog wel meekunnen. Wat is het handigst? De hele stoel vervangen met een van de sloop (die ik nog niet kan vinden) of de bekleding van de rugleuning vervangen of met een de rugleuning met bekleding van de sloop? Kan dat laatste überhaupt?

Of mij dat hele traject besparen en duizend euro bijleggen en deze Polo inruilen op een andere 9n?

IMG_6337.JPG
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Op onderdelenlijn.nl eventjes een oproepje zetten voor een stoel. Dan reageren sloperijen met een prijsaanbod. Bijleggen om in te ruilen lijkt me zonde geld. Ik zie op facebook soms complete setten (2x stoel en achterbank) langs komen voor 300/400 euro. Dan heb je meteen een goed setje en geen stofverschil.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo en HoMi
Aangezien je de Polo niet goed kent is hier nog een leuk wetenswaardigheidje. Als je de deur opendoet met de sleutel en je houd de sleutel vast in de open-stand, dan gaan je ramen (mits die elek. zijn) beiden open. Met op slot gaan werkt het ook zo. Fijn, dan kan je in de zomer de grootste hitte er al uitlaten voordat je instapt of als je met ramen open hebt gereden ze tegelijk sluiten.
Vandaag even geprobeerd, erg gaaf dat dat kan! (y)
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Stoel vervangen is zo simpel als accu loskoppelen (altijd doen als je met airbags werkt, voor de veiligheid maar ook eventuele storingen) en je stoel losschroeven, stekker van de airbag/evt stoelverwarming losklikken, en in dezelfde volgorde de nieuwe stoel weer terugzetten. Wel even zorgen dat de stoel die je terugplaatst dezelfde airbag stekker heeft, anders werkt het vanzelfsprekend niet.
Je bedoeld zeker het omgekeerde volgorde de nieuwe stoel plaatsen hihi
 
Volkswagen  Polo 6n2  1.4 16v 101 pk 
  • Haha
Waarderingen: Sal
Wou de stoelen er meteen inzetten maar tot mijn spijt is er een specifieke sleutel benodigd om ze los te krijgen en die heb ik niet en de Karwei ook niet. Dus dat wordt wachten tot maandag, dan leen ik hem wel even van mijn monteur.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Welkom Harm
Mocht je nog onderdelen zoeken laat het even weten ik heb zn polo in onderdelen staan mvg Dikkie dik
 
Volkswagen  Polo 9n 1.9 TDI 2004 5drs(Verkocht) / Golf 5 1.6 FSI 2005 5DRS / Polo 9n 1.4 16v 2002 5drs  1.9 TDI 157PK 343NM EGR-DELETE KAT-DELETE IMMO-OFF / 1.6 FSI 115PK 155NM 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Hoi DikkieDik1, dank voor het aanbod. Heb gisteren net een nieuw interieur gekocht in een andere kleur als de mijne, beetje jammer want anders had ik me de twee voorste stoelen kunnen volstaan. Er van uitgaande dat de jouwe in dezelfde kleur is. Kan nog wel een achterklep gebruiken want bij de mijne is dat stokje afgebroken waar de draad van de hoedenplant aan hangt.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Hoi DikkieDik1, dank voor het aanbod. Heb gisteren net een nieuw interieur gekocht in een andere kleur als de mijne, beetje jammer want anders had ik me de twee voorste stoelen kunnen volstaan. Er van uitgaande dat de jouwe in dezelfde kleur is. Kan nog wel een achterklep gebruiken want bij de mijne is dat stokje afgebroken waar de draad van de hoedenplant aan hangt.
Voorstoelen zijn niet meer mooi heb nog wel een achterklep van een 9n in de kleur grijs ik stuur je even een pb
 
Volkswagen  Polo 9n 1.9 TDI 2004 5drs(Verkocht) / Golf 5 1.6 FSI 2005 5DRS / Polo 9n 1.4 16v 2002 5drs  1.9 TDI 157PK 343NM EGR-DELETE KAT-DELETE IMMO-OFF / 1.6 FSI 115PK 155NM 
Zal dan het hele interieur maar vervangen. De achterbank leek me lastig, te vervangen maar na het zien van dit filmpje lijkt het erg mee te vallen.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Voor deze klasse vind ik het zitcomfort echt geweldig. Na een lange rit stap ik fris uit. Heb met grotere wagens weleens een andere resultaat gehad.

Aangezien je de Polo niet goed kent is hier nog een leuk wetenswaardigheidje. Als je de deur opendoet met de sleutel en je houd de sleutel vast in de open-stand, dan gaan je ramen (mits die elek. zijn) beiden open. Met op slot gaan werkt het ook zo. Fijn, dan kan je in de zomer de grootste hitte er al uitlaten voordat je instapt of als je met ramen open hebt gereden ze tegelijk sluiten.
Dit wil ik bij mijn Polo nog eens gaan onderzoeken trouwens, ik heb elektrische ramen maar deze gaan niet open en dicht met de sleutel…
 
  • Wow
Waarderingen: Ruud9N
Mooi interieur! heb ik zelf ook :cool: Alles gelukt met de airbag stekkers etc.?
Dank je! Ja het viel me mee. Kreeg alleen dat zwarte plastic dopje waaraan het stekkertje bevestigd zat wat lastig los. Hopelijk heb ik geen draden beschadigd bij het lostrekken. Zal de auto nog maar even uitlezen. Het stekkertje an sich was peanuts.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Dank je! Ja het viel me mee. Kreeg alleen dat zwarte plastic dopje waaraan het stekkertje bevestigd zat wat lastig los. Hopelijk heb ik geen draden beschadigd bij het lostrekken. Zal de auto nog maar even uitlezen. Het stekkertje an sich was peanuts.
als er geen airbag lampjes op je dashboard branden dan hoef je je geen zorgen te maken! Ieder defect aan een airbag of bedrading daarvan geeft direct een storing (vandaar ook het loskoppelen van de accu wanneer je iets aan de airbags doet)
 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
als er geen airbag lampjes op je dashboard branden dan hoef je je geen zorgen te maken! Ieder defect aan een airbag of bedrading daarvan geeft direct een storing (vandaar ook het loskoppelen van de accu wanneer je iets aan de airbags doet)
Dan ben ik gerust want er brandt niks! :)
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: Peet_B
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!